Zaktualizowany logotyp i system identyfikacji wizualnej odpowiada potrzebom wynikającym ze zmian rynkowych i nowych obszarów występowania marki ZET. To lifting dotychczasowego znaku graficznego stacji. Pozostawiono charakterystyczną ręczną pisownię nazwy „ZET”. Głównym kolorem wykorzystywanym w komunikacji marketingowej będzie czerwień, historycznie kojarzona z marką. W logotypie zrezygnowano z dotychczasowej tzw. „łezki”, będącej polem ochronnym.
„Celem wprowadzanych zmian jest unowocześnienie i uproszczenie identyfikacji wizualnej marki Radio ZET, a tym samym zwiększenie jej czytelności. Połączyliśmy dotychczasową tradycję systemu graficznego z obecnymi trendami w marketingu, nadając mu formę, która zwiększa elastyczność i możliwości komunikacyjne marki” – tłumaczy Agnieszka Szozda, dyrektor marketingu Grupy Eurozet.
Zobacz również
„Ewolucyjny charakter zmian w logo i systemie graficznym oparliśmy o wnioski wynikające z analizy historii identyfikacji marki. Efektem naszej pracy jest nowy znak, który wykorzystuje dobre rozwiązania graficzne starszych logotypów. Widoczną zmianą w systemie jest przemiana łezki w nową formę graficzną. Czerpiąc inspirację z zapisu nazwy ZET (ręczna pisownia) postanowiliśmy „wymazać” pole ochronne „łezkę” z logotypu oraz systemu graficznego i zastąpić ją formą bliższą logotypowi. Następstwem zmiany jest stylizowane tło potocznie nazywane „mazem”, formą związane z typografią nazwy ZET, przeznaczone do użycia w logotypie i komunikacji marki.” – mówi Robert Mendel Creative Director studia UVMW.
Zmodernizowany system graficzny będzie systematycznie wprowadzany we wszystkich obszarach komunikacji marki ZET.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach