Logo Radia ZET po liftingu

Radio ZET wprowadza zmodernizowane logo i system identyfikacji wizualnej marki. Kreację przygotowało studio UVMW.
O autorze
1 min czytania 2017-08-16

Zaktualizowany logotyp i system identyfikacji wizualnej odpowiada potrzebom wynikającym ze zmian rynkowych i nowych obszarów występowania marki ZET. To lifting dotychczasowego znaku graficznego stacji. Pozostawiono charakterystyczną ręczną pisownię nazwy „ZET”. Głównym kolorem wykorzystywanym w komunikacji marketingowej będzie czerwień, historycznie kojarzona z marką. W logotypie zrezygnowano z dotychczasowej tzw. „łezki”, będącej polem ochronnym.

Celem wprowadzanych zmian jest unowocześnienie i uproszczenie identyfikacji wizualnej marki Radio ZET, a tym samym zwiększenie jej czytelności. Połączyliśmy dotychczasową tradycję systemu graficznego z obecnymi trendami w marketingu, nadając mu formę, która zwiększa elastyczność i możliwości komunikacyjne marki” – tłumaczy Agnieszka Szozda, dyrektor marketingu Grupy Eurozet.

Ewolucyjny charakter zmian w logo i systemie graficznym oparliśmy o wnioski wynikające z analizy historii identyfikacji marki. Efektem naszej pracy jest nowy znak, który wykorzystuje dobre rozwiązania graficzne starszych logotypów. Widoczną zmianą w systemie jest przemiana łezki w nową formę graficzną. Czerpiąc inspirację z zapisu nazwy ZET (ręczna pisownia) postanowiliśmy „wymazać” pole ochronne „łezkę” z logotypu oraz systemu graficznego i zastąpić ją formą bliższą logotypowi. Następstwem zmiany jest stylizowane tło potocznie nazywane „mazem”, formą związane z typografią nazwy ZET, przeznaczone do użycia w logotypie i komunikacji marki.” – mówi Robert Mendel Creative Director studia UVMW.

Zmodernizowany system graficzny będzie systematycznie wprowadzany we wszystkich obszarach komunikacji marki ZET.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj