Nowicki poprzednio przez 8 lat pracował w Agencji V&P zajmując się obsługą strategiczną takich marek jak Pepco i T-Mobile oraz brandów z portfolio korporacji Mondelez, Kompania Piwowarska czy Ferrero. Wspierał też budowę programów lojalnościowych dla sił sprzedaży. Teraz wesprze kompetencje tworzenia zintegrowanej, wielokanałowej komunikacji oferowanej klientom Albedo. Jest to odpowiedź na stale rosnącą rynkową potrzebę wplecenia akcji promocyjnych i lojalnościowych w długofalową strategię marek.
– Dzisiejszy polski rynek rozdarty jest między agresywnymi promocjami cenowymi z jednej strony, a budowaniem silnego wizerunku marki z drugiej. Niejednokrotnie przedsiębiorstwa prowadzą osobne działania akcyjne, takie jak loterie czy promocje w sieciach handlowych, równolegle inwestując w inne kanały i angażujące akcje wizerunkowe, niestety zupełnie oderwane od działań przy półce – mówi Piotr Nowicki. Marketerzy zaczynają jednak rozumieć, że w świecie powszechnego deficytu uwagi i czasu, synergia komunikacji jest kluczowa. Albedo stawia na połączenie pragmatycznego, efektywnościowego podejścia do budżetów marketingowych, z długofalowym celem osadzania strategii marki w głowach konsumentów. Poprzez nasze rozwiązania chcemy pokazać, że nie ma żadnej sprzeczności pomiędzy strategią marki, a taktycznymi rozwiązaniami nastawionymi na wzrosty – dodaje.