…łącząc wszystko w piękną opowieść.
Jeśli usłyszysz zdanie, że opakowanie sprzedaje, pomyślisz, że to banał. Wybory konsumentów na sklepowych półkach są bardzo subiektywne. Nie każdy przyzna się do tego, że wybrał coś ze względu na piękne opakowanie. A co zwraca naszą uwagę bardziej niż piękne grafiki? Opowiadanie historii! Dlatego Insight Brewing zdecydował się na kompletną zmianę wizerunków swoich puszek i butelek. Połączył chwytające za serce opowiadania i piękny design.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Na opakowaniach browaru przeczytamy piękne historie, których kontynuację możemy śmiało podziwiać w świecie online. Ze względu na niepowtarzalną kolekcję i piękne rzemieślnicze opakowania, browar Insight i agencja odpowiadająca za przygotowanie brandingu (Riley Hayes) nie raz zostali wyróżnieni w branżowych konkursach.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Zastanówmy się, jak często wybieramy oferty/marki/firmy, odrzucając niektóre tylko na podstawie pierwszego wrażenia? Bardzo często. O ile nie jest to duża marka z rewelacyjna ofertą, w raptem kilka sekund oceniamy, czy chcemy się z propozycją zapoznać. Dlaczego? To proste: nie mamy na to czasu. Więcej możesz przeczytać → tutaj.
PS2
O designie piw rzemieślniczych, więcej możesz przeczytać → tutaj.
PS3
Design butelek nie jest ważny tylko na rynku piwnym. Coca-Cola wymyśliła fantastyczny sposób na zrównanie sobie ekologów, za pomocą designu butelek. 16 szalonych zakrętek, wśród których mogliśmy znaleźć korek, który posłuży nam jako strugaczka, pompka lub pistolet na wodę!