Magazyn papierowy F5 Print Edition i serwis internetowy www.fpiec.pl są wydawane od 2010 roku. Skupiają się na takich kategoriach jak rynek, kultura, design moda czy foodie, oferując czytelnikom wyjątkowe informacje i ciekawostki z całego świata.
Agencja Artegence zaprojektuje i wdroży nową odsłonę Fpiec.pl oraz przygotuje kampanię promującą serwis. Celem jej działań jest odświeżenie portalu oraz poszerzenie grupy odbiorców Fpiec.pl
Zobacz również
Z ekipą F5 szybko odnaleźliśmy wspólny język i jestem pewien, że razem zbudujemy świetny serwis. Treści dostarczane przez F5, dot. współczesnej kultury i trendów, bardzo nas interesują. Dlatego cieszę się, że przekonaliśmy Klienta, by realizację tego projektu powierzył właśnie nam – komentuje współpracę Andrzej Szewczyk, prezes Artegence.
Nawiązaliśmy współpracę z Artegence, ponieważ wiemy, że dobry design oraz innowacyjne serwisy internetowe są zdecydowanie mocną stroną agencji. Lubimy ich projekty oraz filozofię pracy. W tej chwili, każdego miesiąca, nasze treści online czyta ponad pół miliona użytkowników z całej Polski. Postanowiliśmy zacząć prace nad nową odsłoną serwisu, aby dostosować go do zwiększającej się liczby czytelników i przygotować go pod treści pochodzące ze wszystkich regionów Polski – dodaje Konrad Jerin, redaktor naczelny F5.
Równolegle z serwisem internetowym www.fpiec.pl działa platforma content marketingowa, na której prowadzone są narracje dla polskich i międzynarodowych klientów takich jak IKEA, Netia, MINI, Volvo, BMW, Samsung, Burn, EB.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Współpraca pomiędzy Artegence a F5 rozpoczęła się w sierpniu br.
Słuchaj podcastu NowyMarketing