Slow Road by Mazda ogłasza konkurs Dzień Wolny

Projekt Slow Road, którego organizatorem jest marka Mazda, ogłosił skierowany do konsumentów konkurs Dzień Wolny. Do wygrania 5 slow wyjazdów dla 2 osób, na które zwycięzcy pojadą najnowszymi modelami Mazdy, spróbują regionalnej kuchni w zacisznych miejscach na uboczu drogi oraz doświadczą...
O autorze
1 min czytania 2017-08-29

…slow atrakcji.

Inicjatywa Dzień Wolny organizowana jest w ramach projektu Slow Road, który ma zachęcić Polaków do wdrożenia filozofii slow w życie. W konkursie można wygrać niecodzienne slow wyjazdy dla 2 osób, w które zwycięzcy pojadą najnowszymi modelami Mazdy, spróbują regionalnej kuchni w zacisznych miejscach na uboczu drogi oraz doświadczą slow atrakcji.

– W ramach projektu Slow Road i konkursu Dzień Wolny zachęcamy wszystkich do tego, by znajdować jak najwięcej czasu na podróżowanie. Nawet jeśli podróż będzie krótką wycieczką do położonej kilkadziesiąt kilometrów za miastem miejscowości – mówi Szymon Sołtysik – PR Manager w Mazda Polska, która jest organizatorem projektu.

Konkurs Dzień Wolny ruszył 23 sierpnia i trwa do 11 września. Zostanie w nim wyłonionych 5 dwuosobowych zespołów, które będą mogły wybrać się na niezapomniany wyjazd. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.slowroad.pl/dzienwolny

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Projekt Slow Road, a także akcja konkursowa Dzień Wolny realizowane są przez agencję Eskadra, która odpowiada za kreację i realizację niestandardowego projektu społecznego z udziałem marki komercyjnej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się