Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Slow Road by Mazda ogłasza konkurs Dzień Wolny

Projekt Slow Road, którego organizatorem jest marka Mazda, ogłosił skierowany do konsumentów konkurs Dzień Wolny. Do wygrania 5 slow wyjazdów dla 2 osób, na które zwycięzcy pojadą najnowszymi modelami Mazdy, spróbują regionalnej kuchni w zacisznych miejscach na uboczu drogi oraz doświadczą...
O autorze
1 min czytania 2017-08-29

…slow atrakcji.

Inicjatywa Dzień Wolny organizowana jest w ramach projektu Slow Road, który ma zachęcić Polaków do wdrożenia filozofii slow w życie. W konkursie można wygrać niecodzienne slow wyjazdy dla 2 osób, w które zwycięzcy pojadą najnowszymi modelami Mazdy, spróbują regionalnej kuchni w zacisznych miejscach na uboczu drogi oraz doświadczą slow atrakcji.

– W ramach projektu Slow Road i konkursu Dzień Wolny zachęcamy wszystkich do tego, by znajdować jak najwięcej czasu na podróżowanie. Nawet jeśli podróż będzie krótką wycieczką do położonej kilkadziesiąt kilometrów za miastem miejscowości – mówi Szymon Sołtysik – PR Manager w Mazda Polska, która jest organizatorem projektu.

Konkurs Dzień Wolny ruszył 23 sierpnia i trwa do 11 września. Zostanie w nim wyłonionych 5 dwuosobowych zespołów, które będą mogły wybrać się na niezapomniany wyjazd. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.slowroad.pl/dzienwolny

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Projekt Slow Road, a także akcja konkursowa Dzień Wolny realizowane są przez agencję Eskadra, która odpowiada za kreację i realizację niestandardowego projektu społecznego z udziałem marki komercyjnej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się