Na podstawie umowy Clear Channel postawi 64 nowe wiaty w Sopocie w dwóch fazach: 30 wiat do końca 2017 roku, a następnie 34 wiaty w 2018 roku. Dla potrzeb realizacji umowy zostały opracowane przez Clear Channel trzy modele wiat – dostosowane do poszczególnych lokalizacji i charakteru przestrzeni publicznej, wszystkie wyposażone w gablotę z rozkładem jazdy oraz ławkę. Projekt i konstrukcja wiat pochodzi z katalogu mebli miejskich Clear Channel i jest indywidualnym rozwiązaniem zaprojektowanym i uzgodnionym z Gminą Miasta Sopot. Łączy w sobie funkcję estetyczną, użytkową i reklamową. Na nowych wiatach będą łącznie 182 powierzchnie reklamowe typu citylight.
„To ważna inwestycja i projekt dla obu stron. Budowa systemu nowoczesnych, funkcjonalnych i estetycznych wiat w Sopocie to kolejny krok w rozwoju mebli miejskich w Polsce, które są standardem na rynkach europejskich. Jest to również właściwy krok w kierunku porządkowania przestrzeni miasta, poprzez dostępność nowoczesnych i bardzo dobrej jakości powierzchni reklamowych.” – komentuje Kalina Janicka, prezes Clear Channel Poland. Natomiast Wiceprezydent Miasta Sopot, Marcin Skwierawski podkreśla: „To kolejny etap porządkowania i estetyzacji przestrzeni miasta. Sopocianie zyskują funkcjonalne i ciekawe wiaty a miasto nie ponosi żadnych kosztów tej inwestycji”
Zobacz również
Segment mebli miejskich jest jednym z najbardziej przyszłościowych i dynamicznie rozwijających się segmentów na rynku reklamy Out-of-Home, szczególnie w centrach miast. Clear Channel Poland – jest polskim oddziałem lidera reklamy zewnętrznej na świecie Clear Channel Outdoor i jedną z wiodących firm reklamy zewnętrznej na polskim rynku, obecną od prawie 20 lat. Clear Channel wyposaża polskie miasta w meble miejskie i wiaty przystankowe. Eksploatuje ponad 880 wiat w 14 miastach i aglomeracjach. Przy inwestycji na terenie Sopotu współpracuje z producentem wiat – firmą Adboard oraz firmą Marpol, która wiaty będzie montować.
Na świecie Clear Channel ma ponad 650 tysięcy powierzchni reklamowych w 24 krajach na 4 kontynentach i jest partnerem światowej organizacji C40 w realizacji koncepcji „smart cities”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing