Event promował linię bakaliowych przekąsek z portfolio Bakalland składająca się z pięciu produktów: Koko Loko, O! Żesz Sezam, Cud Miód, Słona Ona, Love Las. Motywem przewodnim wydarzenia stały się zwierzęta, symbolizujące poszczególne przekąski: rekin, wielbłąd, pszczoła, byk i jeleń. Główną atrakcją eventu był wyścig zwierząt na motorówkach oraz gigantyczna płetwa rekina, która w pewnym momencie pojawiła się na Wiśle.
Event miał swoją kontynuację w digitalu. Uczestnicy wydarzenia mieli możliwość robienia zdjęć z pluszowymi bohaterami przekąsek. Za opublikowanie zdjęć w kanałach social mediowych z dedykowanym hasztagiem #kokoloko do odebrania były bakaliowe zapasy przekąskowe.
Zobacz również
Akcja wspomagana była działaniami w social media.
Za koncepcję kreatywną i realizację eventu odpowiadał LiquidThread. Po wygranym w zeszłym roku przetargu, agencja zajmuje się obsługą tej linii w zakresie: strategii, kreacji, social media oraz współpracy z influencerami. Strategią komunikacji, planowaniem i zakupem mediów dla Bakallandu zajmuje się Starcom. Organizacja eventu została przygotowana we współpracy z agencją eventową SparkPark.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing