Event Bakalland na bulwarach wiślanych od LiquidThread

W miniony weekend na warszawskich bulwarach odbył się wyjątkowy event przygotowany przez agencję LiquidThread dla marki Bakalland.
O autorze
1 min czytania 2017-08-31

Event promował linię bakaliowych przekąsek z portfolio Bakalland składająca się z pięciu produktów: Koko Loko, O! Żesz Sezam, Cud Miód, Słona Ona, Love Las. Motywem przewodnim wydarzenia stały się zwierzęta, symbolizujące poszczególne przekąski: rekin, wielbłąd, pszczoła, byk i jeleń. Główną atrakcją eventu był wyścig zwierząt na motorówkach oraz gigantyczna płetwa rekina, która w pewnym momencie pojawiła się na Wiśle.

Event miał swoją kontynuację w digitalu. Uczestnicy wydarzenia mieli możliwość robienia zdjęć z pluszowymi bohaterami przekąsek. Za opublikowanie zdjęć w kanałach social mediowych z dedykowanym hasztagiem #kokoloko do odebrania były bakaliowe zapasy przekąskowe.

Akcja wspomagana była działaniami w social media.

Za koncepcję kreatywną i realizację eventu odpowiadał LiquidThread. Po wygranym w zeszłym roku przetargu, agencja zajmuje się obsługą tej linii w zakresie: strategii, kreacji, social media oraz współpracy z influencerami. Strategią komunikacji, planowaniem i zakupem mediów dla Bakallandu zajmuje się Starcom. Organizacja eventu została przygotowana we współpracy z agencją eventową SparkPark.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się