Netflix zaskoczył kibiców meczu Polska – Dania. Kto bogatemu zabroni?

Netflix zaskoczył kibiców meczu Polska – Dania. Kto bogatemu zabroni?
Ile razy zdarzyło Ci się włączyć telewizor tylko po to, żeby powiedzieć, że nic w nim nie leci, wyłączyć i przesiąść się na komputer? Nam się zdarza!
O autorze
1 min czytania 2017-09-04

Dlatego jesteśmy zachwyceni tym, jak z reklamą radzą sobie takie serwisy jak Netflix.

Podczas ostatniego, nieudanego co prawda, meczu Polska-Dania marketingowcy Netflixa postanowili wyróżnić się na tle pozostałych reklamodawców i wyemitowali istną perełkę. Materiał marki zwraca uwagę, dzięki doskonałemu pomysłowi na wideo oraz perfekcyjnie dobranemu momentowi wypuszczenia spotu! Myślimy, że wielu oglądających, którzy mogli nie mieć wcześniej pojęcia o produkcji, nagle zaczęło się nią interesować.

Zobaczcie o czym mowa:

Nowy sezon Narcos to nie tylko reklama w polskich mediach. Netflix stworzył reklamę outdoorową o nazwie „The White Countdown” w Paryżu. W Alei Łuku Elizejskiego stanęła olbrzymia klepsydra wypełniona „kokainą”, która miała, wraz z fanami, odliczać dzień premiery nowego sezonu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To nie pierwsze przykłady nietuzinkowego podejścia Netflixa do promocji. Producenci serialu zatrudnili do promocji nowego sezonu House of Cards byłego fotograf Baracka Obamy Pete Souza, by towarzyszył fikcyjnemu prezydentowi podczas kampanii.

Na zdjęciach wykonanych przez fotografa, widzimy Kevina Spacey w najbardziej znanych miejscach Waszyngtonu oraz na ulicach miasta podczas spotkań z „wyborcami”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Galeria gotowych zdjęć jest rewelacyjna – Frank czekający na metro, ściskający dłonie Amerykanów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Jak wiadomo Netflix wymiata konkurencję, ale inni dostawcy usług filmów i seriali online nie chcą odstawać! Na początku zeszłego miesiąca Australijski dostawca usług streamingowych stworzył reklamę, w której przypomniał, jak piękne były lata 80.