…zmienia tradycyjny proces tworzenia treści w kampaniach z udziałem influencerów, dzięki wprowadzeniu nowego modelu rozliczeniowego cost-per-content. Polega on na tym, że influencerzy przygotowują zdjęcia lub wideo zgodnie z briefem marki, ale nie publikują ich na swoich kanałach, lecz przekazują je markom do wykorzystania w ich własnej komunikacji.
Influencerzy, którzy odpowiadają targetowi określonemu przez markę, otrzymują powiadomienie o nowej kampanii w aplikacji. Od czasu zaakceptowania briefu mają 48 godzin na przygotowanie zamówionego contentu.
Zobacz również
Wszystkie materiały mogą zostać wykorzystane przez markę w dowolnym momencie, we wszystkich kanałach komunikacji, zarówno w druku, jak i online.
Co istotne, Influencer-Generated-Content (IGC – content wygenerowany przez influencera) jest średnio 5-12 razy bardziej angażujący w social mediach niż content przygotowany przez markę lub agencję reklamową.
Nowy model oferuje klientom indaHash szybki i efektywny sposób zamawiania oraz rozliczania kampanii na zasadzie pay-as-you-go. Taki model współpracy umożliwia markom korzystanie z kreatywności wielu influencerów jednocześnie – w nowy, całkowicie zautomatyzowany sposób. Dzięki rozwiązaniu indaHash marka w krótkim czasie może otrzymać nawet kilkanaście, kilkadziesiąt albo nawet kilkaset zdjęć lub wideo.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dla wielu marek może to dawać możliwość znaczącego obniżenia kosztów związanych z realizacją kampanii, choćby poprzez zmniejszenie liczby wymaganych działań, takich jak: wynajmem fotografów, modeli, ekipy, a także zdobycie odpowiednich licencji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nowy model pozwala zarówno markom, jak i agencjom, współpracować z influencerami przy tworzeniu treści, które w autentyczny sposób wpisują się w oczekiwania i potrzeby ich grupy docelowej.
“Nowa, łatwo dostępna technologia sprawia, że content przygotowany przez pasjonatów może konkurować z tym przygotowanym przez profesjonalistów, również w kontekście jakości tworzonych materiałów. Wraz z nowym modelem CPCon, marki zyskują dostęp do wysokiej jakości angażującego contentu, w dużej liczbie, z różnych źródeł, i to w krótkim czasie. Wierzymy, że nasz model cost-per-content usprawni dotychczas stosowany proces kreatywny w całej branży reklamowej” – mówi Dariusz Zieliński, COO indaHash.
Stworzony przez markę indaHash model CPCon będzie dostępny równolegle z dotychczasowymi modelami cenowymi firmy, w tym CPM, CPE oraz CPV – oferując tym samym kompleksowy pakiet rozliczeniowy, w pełni dopasowany do potrzeb marek i agencji.