Dzięki temu na swoim odtwarzaczu w samochodzie, ale także na smartfonie czy odtwarzaczu domowym, przez 12 miesięcy będą mogli bezpłatnie słuchać ponad 50 milionów utworów muzycznych, oglądać ponad
185 tysięcy wideoklipów oraz wybierać spośród setek gotowych, tematycznych playlist muzycznych stworzonych przez ekspertów ze świata muzyki.
Zobacz również
TIDAL to nie tylko serwis oferujący w 52 krajach streaming muzyki w bezstratnej jakości, ale także aplikacja, dająca dostęp do różnych treści muzycznych w jakości HiFi oraz do ekskluzywnych wydarzeń zbliżających fanów do ich ulubionych artystów. W ramach TIDAL X organizowane są koncerty, strefy meet & greet, konkursy z nagrodami w formie biletów czy transmisje live z muzycznych eventów
z udziałem takich artystów, jak JAY-Z, Beyonce, Bon Jovi, Nicki Minaj, Damian Marley, Lil Wayne, Alicia Keys i wielu innych. Mówiąc wprost – TIDAL to platforma łącząca fanów z artystami, których kochają.
„Dzięki współpracy z TIDAL, zagwarantujemy klientom inteligentnej sieci Mercedes me wyjątkowe przeżycia i rozrywkę. Nasi klienci będą mogli słuchać muzyki i oglądać wideo w domu lub w podróży praktycznie bez ograniczeń. Dajemy im też możliwość ekskluzywnego kontaktu z artystami lub doświadczania ich muzyki na żywo” – wyjaśnia dr Jens Thiemer, wiceprezes ds. Marketingu Mercedes-Benz Cars.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Mercedes-Benz i TIDAL zainaugurują swoją współpracę ekskluzywnym koncertem, który odbędzie się podczas me Convention na zbliżających się targach Frankfurt International Motor Show (IAA). Koncert będzie miał miejsce w piątek, 15 września 2017 r., a wykonawcę poznamy już wkrótce. Bilety na to wydarzenie będą mogli zdobyć uczestnicy me Convention logując się do eventowej aplikacji. Dodatkowa pula biletów zostanie rozdana w kanałach social media TIDAL i Mercedes-Benz.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„TIDAL jest zaszczycony możliwością współpracy z tak ważną w świecie motoryzacji marką” – powiedział Lior Tibon reprezentujący markę TIDAL. „To, co nas łączy to dążenie do najwyższej jakości i mistrzostwa, dlatego współpraca ta gwarantuje naturalną synergię. Klienci Mercedesa cenią to, co wyjątkowe i dlatego cieszymy się, że możemy się z nimi dzielić tym, co oferuje TIDAL – wyjątkowymi doznaniami muzycznymi oraz rozrywką z górnej półki”.
Od 2018 r. każdy klient Mercedes Me otrzyma bezpłatną 12-miesięczną subskrypcję TIDAL HI-FI. Po tej bezpłatnej próbie klienci będą mogli nadal korzystać z subskrypcji TIDAL i posiadać dostęp do albumów, life streamingów i koncertów Tidal X za 19,99 PLN miesięcznie (jakość PREMIUM) lub 39,99 PLN miesięcznie (jakość HI-FI). Na stronie www.tidal.com znajduje się kilka playlist od marki Mercedes-Benz – „Ready for the road trip by Mercedes-Benz”. Oto jedna z nich.