Tak ogromną widownię produkcja PZU i youtuberów z emce kwadrat osiągnęła zaledwie w ciągu kilku tygodni od premiery. Huyen pokazuje w filmie jak zachować się w niebezpiecznych sytuacjach, które mogą zdarzyć się w każdym domu. Dowiemy się m.in. jak zgasić płonącą kuchenkę, wydostać się z ogarniętego pożarem budynku czy wezwać pomoc w potrzebie.
– Nasz pilotażowy projekt z youtuberami z emce kwadrat okazał się strzałem w dziesiątkę. Cieszy nas ogromna popularność tej produkcji, zwłaszcza wśród najmłodszych internautów. Informacje, które przekazuje Huyen, każdy powinien znać na pamięć. Bo przecież może się zdarzyć, że dzięki nim uratujemy swoje życie – mówi Marek Baran, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej PZU.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Emce kwadrat to kanał na YouTube, w którym różne naukowe zagadnienia wyjaśniane są w luźnej, ciekawej, a czasem zabawnej formie. Kanał tworzą dwie osoby – Huyen i Marcin. Pierwszy ich film powstał w 2014 r. Dwa lata później twórcy kanału emce kwadrat otrzymali dwie prestiżowe nagrody Grand Video Awards, za film popularnonaukowy roku oraz za osobowość roku.