Pierwsza kampania oparta na technologii ZenCard po przejęciu przez PKO Bank Polski i integracji z systemami eService, spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów sieci hurtowni MAKRO – łącznie przyznano im 100% dostępnych w ramach promocji bonów promocyjnych.
Współpraca z Visa i MAKRO pokazała, że na polskim rynku istnieje duże zapotrzebowanie, zarówno ze strony klientów, jak i sprzedawców, na innowacyjne rozwiązania w obszarze upraszczania programów i akcji lojalnościowo-rabatowych – komentuje Jarek Sygitowicz, współzałożyciel ZenCard, narzędzia do marketingu transakcyjnego i budowania lojalności w handlu – Kampania, którą opracowaliśmy dla Visa i MAKRO, cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród klientów sieci – w trakcie jej trwania odnotowano znaczący wzrost transakcji kartami Visa w kwocie co najmniej 500 zł, a już od drugiego weekendu trwania akcji system ZenCard przyznawał wszystkie dostępne w dziennej puli bony. Klienci docenili możliwość natychmiastowego otrzymania potwierdzenia o przyznaniu nagrody przy kasie i szybką reakcję terminala płatniczego na ich transakcje. Jesteśmy przekonani, że kolejne planowane przez nas współprace z sieciami handlowymi oraz małymi i średnimi przedsiębiorstwami również zakończą się sukcesem.
Zobacz również
Wspólna akcja promocyjna MAKRO i Visa w technologii ZenCard, zintegrowanej z systemami eService, trwała od 4 sierpnia do 3 września 2017 roku we wszystkich 30 halach sieci hurtowni MAKRO w całej Polsce. Klienci MAKRO, dokonując płatności kartą Visa za minimum 500 zł, otrzymywali z terminala wydruk upoważniający do odbioru bonu towarowego o wartości 50 zł na kolejne zakupy. Bony można było odebrać w ciągu 3 dni od daty dokonania płatności, a na ich wykorzystanie klienci sieci MAKRO mają czas do końca września br.
ZenCard umożliwił stałe monitorowanie wyników kampanii w czasie rzeczywistym, co zapewniło możliwość szybkiego reagowania na zachowania klientów oraz zwiększania puli dostępnych kuponów.
Jesteśmy bardzo zadowoleni ze wspólnej promocji dla klientów sieci hurtowni MAKRO, która wsparła realizację naszego strategicznego celu – ograniczenia wśród przedsiębiorców udziału transakcji gotówkowych na rzecz wzrostu udziału transakcji kartami Visa – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa – Dzięki ZenCard mogliśmy na bieżąco analizować wyniki promocji i reagować, np. zwiększając pulę dostępnych bonów – dodaje Jakub Kiwior.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Cieszymy się, że akcja z Visa zakończyła się sukcesem. Znaczne wzrosty transakcji kartami oraz zwiększona wartość koszyka świadczą o tym, że klienci chętnie uczestniczą w tego typu aktywnościach. Wspólna promocja i wykorzystanie innowacyjnych narzędzi jest zgodne z naszą strategią budowy wizerunku nowoczesnego Partnera dla małych i większych firm – wskazuje Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu, Makro Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing