IKEA wzrusza w rytmie Louisa Armstronga, pokazując, że w świecie pełnym niepewności warto patrzeć na rzeczywistość oczami dziecka

IKEA wzrusza w rytmie Louisa Armstronga, pokazując, że w świecie pełnym niepewności warto patrzeć na rzeczywistość oczami dziecka
Każdy z nas zna piosenkę Louisa Armstronga „Wonderful World”. IKEA w swojej nowej reklamie wykorzystuje ten motyw, aby podkreślić obraz integracji, równowagi i zrównoważonego rozwoju. Wszystko to pokazane oczami dziecka.
O autorze
1 min czytania 2017-09-14

Większość reklamodawców pokazuje perfekcyjne życie, błyszczące meble, uśmiechnięte rodziny i nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że kreowany przez kolorowe czasopisma i reklamy obraz wypacza rzeczywistość. IKEA stawia w swojej komunikacji na naturalizm i odwzorowanie codzienności. Pokazuje, że w czasach gdzie świat wypełniony jest niepewnością i oczekiwaniem, co jutro przyniesie, marka chce pokazać ludziom, że chce być razem z nimi. W ich domach i podczas podróży.

Niedawno szwedzki brand pokazał trud wychowania, subtelnie komunikując, że jest świadkiem niedoskonałości w codziennym życiu.

PS

W jakich wydarzeniach z życia rodziny biorą przez lata udział meble kuchenne? Jakim próbom zostają poddawane? Dlaczego powinny być wytrzymałe?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Niedawno IKEA opublikowała również nowy spot promocyjny, w którym widzimy różne domowo-życiowe perypetie. Co więcej, narratorem spotu jest Bartosz „Fisz” Waglewski, który przekonuje, że przeprowadzki, przemeblowania, nauka, zabawa, kłótnie, odpoczynek to piękny czas, na który każdy z nas w życiu powinien zrobić miejsce!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się