iProspect dla Lancerto

Do grona klientów iProspect dołączyła firma Lancerto. Agencja performance marketingowa należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska zrealizuje dla marki Lancerto kompleksową kampanię sprzedażową w internecie.
O autorze
1 min czytania 2017-09-15

iProspect rozpoczął współpracę z marką odzieżową Lancerto. Agencja zajmie się obsługą AdWords (search, w tym Product Listing Ad z zastosowaniem remarketingu w wyszukiwarce), a także działaniami w Google Display Network, wraz z remarketingiem segmentacyjnym i dynamicznym. Na Facebooku przeprowadzi kampanię performance z wykorzystaniem link ads, remarketingu i promocji video. Dla nowego klienta zrealizowane zostaną także aktywności displayowe, z wykorzystaniem programmatic buying, malingi do konsumentów. iProspect wdroży także DCM.

Cieszymy się, że będziemy mogli współpracować z nowym partnerem, którego poszukiwaliśmy od dłuższego czasu. O wyborze iProspect zdecydowało bogate portfolio klientów i kompetencje dedykowanego zespołu. Nie do przecenienia były też rekomendacje oraz zrozumienie wyzwań, jakie niesie ze sobą rynek męskiej odzieży formalnej. W tej chwili LANCERTO mocno stawia na sprzedaż i komunikację online. Dzięki współpracy z iProspect, poza wzrostem sprzedaży generowanym dzięki działaniom performance marketingowym, liczymy także na zwiększenie rozpoznawalności brandu oraz mocniejszą korelację między użytkownikami on- i offline. – MARIUSZ SERAFIN, DYREKTOR MARKETINGU I ECOMMERCE, LANCERTO S.A.

Celem kampanii realizowanej dla Lancerto przez iProspect jest osiągnięcie wzrostu i wartości sprzedaży w sklepie internetowym – Lancerto.com. Umowę podpisano na rok. Agencja iProspect została wybrana do współpracy dzięki porównaniu ofert rynkowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj