Kolorowe, pluszowe zabawki – oddziałujące na zmysły i rozwijające motorykę – przeznaczone będą dla najmłodszych dzieci.
„Opracowując nazwę dla tak wdzięcznego produktu, staraliśmy się cofnąć w czasie i przywołać obrazy oraz dźwięki kojarzące się nam z radości, dające poczucie bezpieczeństwa. Wśród nas jest wielu rodziców – nie da się ukryć, że do projektowania mieliśmy niezwykle osobisty stosunek, a finalna nazwa i kreacja logotypu Balibazoo jest wypadkową także naszych doświadczeń, związanych z wychowywaniem dzieci” – mówi CEO SAN MARKOS, Magdalena Czaja.
Zobacz również
„Balibazoo to marka pluszowych zabawek w kształcie zwierząt, w skład której wchodzą zawieszki różniące się wielkością i funkcjami, grzechotki, dzwoneczki, plecaczki, piłeczki i wiele innych. Każdy z kolorowych zwierzaków posiada własne imię i swój unikalny wygląd, który wyróżnia go spośród pluszakowej ferajny. Kontrastowe kolory zabawek pobudzają zmysł wzroku maluszka, a różne faktury materiału i metek rozwijają jego umiejętności poznawcze, zachęcając tym samym do odkrywania świata” – mówi Dyrektor Dumel, Marcin Domeracki.