Świat nauki nie jest zarezerwowany dla mężczyzn, dziewczyny też mogą nosić spodnie. Poznajcie historię Molly, dziewczynki ciekawej świata

Świat nauki nie jest zarezerwowany dla mężczyzn, dziewczyny też mogą nosić spodnie. Poznajcie historię Molly, dziewczynki ciekawej świata
Ciekawość ludzka nie zna granic, podobno. Dlatego General Electric wprowadził do swojej kampanii Molly, ciekawą świata dziewczynkę, która dzięki swojej innowacyjności, opracowała, na przykład, urządzenie do usuwania odpadów.
O autorze
1 min czytania 2017-09-19

Reklama jest kontynuacją kampanii GE, w której firma wyobraża sobie świat, w którym kobiety traktowane są jak gwiazdy. Molly jest przykładem na to, że jeśli coś nas inspiruje, warto zgłębiać temat, niezależnie od płci, koloru skóry, gdyż staje się to naszym motorem napędowym i nigdy nie przemija.

Za kreację spotu odpowiada agencja BBDO New York.

GE rozpoczęło swoją kampanię z planem, by w 2020 roku zatrudniać w swoich strukturach 20 000 kobiet zajmujących się kwestiami technicznymi. Dlaczego? Ponieważ kobiecy dorobek jest często pomijany w wymienianiu osiągnięć w dziedzinie nauki. Potrafimy wymienić Bella, Gutenberga, Edisona, a ile kobiet naukowców nasuwa się nam na myśl? Zobaczcie 60 sekundowy spot, który zapoczątkował akcję General Electric:

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nie raz słyszymy, jak dzieci na podwórkach przekrzykują się wyzwiskami, „biegasz jak dziewczyna” lub „rzucasz jak dziewczyna” to określenia, które rzucane, szczególnie w stronę chłopców, powodują negatywne odczucia. Always od kilku lat prowadzi kampanię, która ma zmienić to, jak odbieramy słowa „jak dziewczyna”.

Zobaczcie najlepsze spoty z kampanii marki:

Słuchaj podcastu NowyMarketing



NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się