“Uważaj, jak jeździsz pajacu!” – ile razu padło z Waszych ust? Audi w nowej reklamie pokazuje, że rozumie swoich klientów

“Uważaj, jak jeździsz pajacu!” – ile razu padło z Waszych ust? Audi w nowej reklamie pokazuje, że rozumie swoich klientów
Każdy z nas przynajmniej raz dziennie przeklnie innego kierowcę: że pajac, żeby patrzył jak jeździ, że może by mu prawo jazdy zabrali za brak umiejętności. Audi doskonale rozumie wszystko złości kierowców i w swojej nowej reklamie, w dość ironiczny sposób, w jaki niektórzy „dzielą” z nami jezdnię.
O autorze
1 min czytania 2017-09-29

Wielu producentów samochodów w reklamie pokazuje tysiące przeszkód, z którymi borykają się kierowcy: górskie drogi, lawiny skalne, mało miejsca do parkowania. Ale nie oszukujmy się, że największym zagrożeniem są inni kierowcy! Zobaczcie nową reklamę Audi, z przymrużeniem oka 😉

Każda scena w reklamie dostarcza małych uśmieszków pod nosem. Ale wbrew pozorom, reklama pokazuje, że w samochodach marki jest zabezpieczenie „przeciwko klaunom” 😉

Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja BBH London.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bezpieczeństo na drodzę to podstawa. Volvo w jednej ze swoich reklam pokazuje, jak jedna chwila może wpłynąć na całe życie. Co to ma wspólnego z nowym XC60 marki? Zobacz:

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Producenci samochodów coraz częściej posuwają się do nowych sztuczek aby przykuć naszą uwagę. Naszymi tegorocznymi ulubieńcami są Volkswagen i Audi. Dlaczego?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Według koncernu Volkswagena zmysł wzroku nie jest potrzebny, żeby w pełni docenić piękno nowego modelu. Stąd pomysł, by do nowej sesji zdjęciowej samochodu, zatrudnić niewidomego fotografa.

Marka Audi zaś postanowiła zrobić ukłon w stronę fanów motoryzacji i przy pomocy silników wykorzystanych jako instrumenty nagrała swoją wersję melodii z popularnych seriali.