Wielu producentów samochodów w reklamie pokazuje tysiące przeszkód, z którymi borykają się kierowcy: górskie drogi, lawiny skalne, mało miejsca do parkowania. Ale nie oszukujmy się, że największym zagrożeniem są inni kierowcy! Zobaczcie nową reklamę Audi, z przymrużeniem oka 😉
Każda scena w reklamie dostarcza małych uśmieszków pod nosem. Ale wbrew pozorom, reklama pokazuje, że w samochodach marki jest zabezpieczenie „przeciwko klaunom” 😉
Zobacz również
Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja BBH London.
PS
Bezpieczeństo na drodzę to podstawa. Volvo w jednej ze swoich reklam pokazuje, jak jedna chwila może wpłynąć na całe życie. Co to ma wspólnego z nowym XC60 marki? Zobacz:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Producenci samochodów coraz częściej posuwają się do nowych sztuczek aby przykuć naszą uwagę. Naszymi tegorocznymi ulubieńcami są Volkswagen i Audi. Dlaczego?
Według koncernu Volkswagena zmysł wzroku nie jest potrzebny, żeby w pełni docenić piękno nowego modelu. Stąd pomysł, by do nowej sesji zdjęciowej samochodu, zatrudnić niewidomego fotografa.
Marka Audi zaś postanowiła zrobić ukłon w stronę fanów motoryzacji i przy pomocy silników wykorzystanych jako instrumenty nagrała swoją wersję melodii z popularnych seriali.