Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Audioriver z nową dyrektorką PR i marketingu

Od października funkcję dyrektor public relations i marketingu festiwalu Audioriver pełni Marta Berto. Na stanowisku zastępuje Łukasza Naporę, który odchodzi z organizacji.
O autorze
1 min czytania 2017-10-03

Marta Berto w swojej wieloletniej karierze kierowała działaniami komunikacyjnymi Docs Against Gravity Film Festival, firmy dystrybucyjnej Against Gravity oraz Alchemy Film and Moving Image Festival w Szkocji. Współpracowała także m.in. z HBO Europe i Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski. Ostatnio była związana z Salisbury Arts Centre w Wielkiej Brytanii, gdzie pełniła funkcję Marketing and Development Manager.

Bardzo się cieszymy, że nasz zespół wzmocni specjalistka z wszechstronnym, międzynarodowym doświadczeniem. Jestem pewny, że dzięki współpracy z Martą i całym teamem Audioriver wciąż będzie się rozwijał i osiągnie poziom jednego z najbardziej rozpoznawalnych festiwali w Europie” – mówi Piotr Orlicz-Rabiega, prezes zarządu Fundacji Jest Akcja!, organizatora festiwalu. „Bardzo dziękuję Łukaszowi za jego pracę i nieoceniony wkład we wspólne tworzenie festiwalu od jego pierwszej edycji i życzę mu powodzenia w realizacji nowych planów.” – dodał Orlicz-Rabiega.

Audioriver to jeden z trzech największych polskich festiwali muzycznych. W lipcu br. zgromadził na plaży w Płocku, aż 30 tysięcy osób, a wartość działań reklamowych i PR osiągnęła blisko 20 mln zł.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj