Integracja od ponad 20 lat poszerza świadomość polskiego społeczeństwa na temat środowiska osób z różnymi niepełnosprawnościami. Jest pomysłodawcą popularnych i wielokrotnie nagradzanych kampanii społecznych, m.in. „Nie chcę być strażakiem!”. Prowadzi także portal Sprawniwpracy.pl – serwis rekrutacyjny ułatwiający osobom z niepełnosprawnością znalezienie pracy.
Agencja Biuro Podróży Reklamy będzie odpowiedzialna właśnie za przygotowanie nowej odsłony portalu „Sprawni w pracy” (www.Sprawniwpracy.pl), w szczególności dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnością i wdrożenie serwisu na serwerze.
Zobacz również
„To dla nas bardzo nobilitujące, że nasza agencja została wybrana do realizacji nowej odsłony sprawniwpracy.pl. Posiadane doświadczenie w projektowaniu użytecznych serwisów internetowych będziemy mogli wykorzystać do zbudowania miejsca, które poprzez aktywizację zawodową realnie wpływa na życie innych, często wykluczonych ze społeczeństwa. Ten projekt ma dla naszej agencji ważny aspekt CSR, nie jest to dla nas tylko przedsięwzięcie komercyjne. Mamy poczucie, że umiemy pomóc i chcemy to zrobić” – mówi Michał Bocheński, Senior Technology Manager w agencji Biuro Podróży Reklamy.
Pierwsze działania w ramach współpracy właśnie się rozpoczynają. Opiekę nad projektem po stronie Fundacji sprawuje Krzysztof Solnica, koordynator projektu „Sprawni w Pracy”, natomiast po stronie agencji są to: Robert Sosnowski, Managing Director oraz Michał Bocheński, Senior Technology Manager.
Serwis od strony wizualnej i kodu, będzie tworzony zgodnie ze standardem WCAG 2.0 i z wykorzystaniem technologii RWD, co zapewni przyjazność dla osób z różnymi niepełnosprawnościami. Do zadań agencji należeć będzie m.in.: przygotowanie usprawnionej wersji serwisu, stworzenie spójnej architektury informacji oraz scenariuszy interakcji użytkownika niezalogowanego jaki i po zalogowaniu, zbudowanie wygodnego panelu dla zdefiniowanych różnych grup użytkowników, przeniesienie i dostosowanie kontentu, testy serwisu i jego finalne wdrożenie na serwerze.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing