…na premierze filmu w Niemczech zażartowała z sieci fast foodów.
Podczas niemieckiej premiery filmu „To” widzowie zostali „wkręceni” przez Burger Kinga. W oczekiwaniu na napisy, widzowie zobaczyli, dzięki sprytnej i kreatywnej reklamie, morał z filmu. Zobaczcie jaki!
Zobacz również
Nowa kampania, choć niepowtarzalna i zabawna, nie jest pierwszą, podczas której Burger King wziął sobie za cel rywalizację. W rzeczywistości stało się to tradycją sieci fast foodów.
Teraz świat, ze wstrzymanym oddechem, czeka na odpowiedź McDonald’s. Piłka w grze!
Niedawno McDonald’s zakpił z sieci Burger Kinga we Francji. W tym kraju górą pod względem liczby lokali jest właśnie McDonald’s, i z tej okazji marka postanowiła dać pstryczka w nos konkurencji 😉
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na odpowiedź nie trzeba było długo czekać:
PS2
Pepsi wykorzystało Halloween, by „postraszyć” Coca-Colą. Po prawej stronie odpowiedź ze strony fanów Coca-Coli, którzy z humorem podeszli do zaczepki konkurenta.