Justyna Bajer dołącza do Grupy Onet-RAS Polska i obejmuje stanowisko Head of Noizz

Justyna Bajer będzie tworzyła i wdrażała strategię wydawniczą dla marki NOIZZ w Polsce, będzie również odpowiedzialna za wyniki finansowe, strategię biznesową i rozwój marki NOIZZ na polskim rynku.
O autorze
1 min czytania 2017-10-09

Justyna ma wizję i umiejętności, jakich szukaliśmy. Jestem przekonana, że jej doświadczenie w sprzedaży, kierowaniu zespołem i zarządzaniu projektami będzie dla nas cennym wzmocnieniem. Bardzo się cieszę, że Justyna dołączyła do naszego zespołu. – mówi Martyna Majchrzak, Digital Publishing Manager RASM AG i Grupy Onet-RAS Polska.

Justyna Bajer jest związana z rynkiem mediów od 7 lat. Poprzednio pracowała w LifeTube, ostatnio na stanowisku szefowej sprzedaży. Do grona marek, za obsługę których była odpowiedzialna, należą m.in. Google, Coca-Cola Company, domy mediowe jak Publicis, czy Group One. Wcześniej związana była z agencjami PR-owymi, m.in. MSL Warsaw i Livebrand PR Communication, a do jej klientów należeli m.in. Audioteka i Max Factor Polska. 

Serwis NOIZZ powstał w Polsce w listopadzie 2015 i w czasie blisko dwóch lat wszedł na pięć kolejnych rynków: niemiecki, serbski, słowacki, węgierski i rumuński. Marka Noizz skoncentrowana na tematyce miejskiej, pisze o: muzyce, życiu miejskim, jedzeniu i najciekawszych miejskich miejscach, street fashion. Prezentuje opinie na najciekawsze bieżące tematy. Serwis notuje średnio 3,5 mln użytkowników. W czerwcu br. na czele serwisu stanął Filip Połoska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj