LoveBrands Relations poprowadzi komunikację w social mediach dla marek, a także będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego i sponsoring wybranych eventów.
– Współpraca z firmą TIM to bardzo złożony projekt. Zajmiemy się komunikacją czterech marek skierowanych do bardzo zróżnicowanych grup odbiorców. Za każdą z marek stoi inna, fascynująca historia, co stwarza ciekawe możliwości komunikacyjne. Jedno jest pewne: nie będzie nudno – mówi Joanna Niemiec, Wiceprezes i strateg LoveBrands Relations.
Zobacz również
Oak View to kalifornijskiej wino, które uwodzi smakiem i podkręca atmosferę w związkach na każdym ich etapie. To marka typu unisex odwołująca się do tego, co bliskie każdej dorosłej osobie. Bo „Oak View znaczy miłość”.
Lutzville to z kolei wino z RPA, które podkreśli dobry gust i smak mężczyzn, którzy znają swoją wartość. Inspiruje do próbowania nowych rzeczy oraz przeżycia przygody – także intelektualnej, stąd m.in. zaangażowanie marki w sponsoring wernisaży organizowanych przez galerię Xanadu. Działania marki spięte są wspólną platformą komunikacyjną „Lutzville – smak sukcesu”.
Cudgee Creek to nieco zwariowane wino z Australii, które zaprasza wszystkich, a zwłaszcza osoby w wieku 18-25 lat, do wspólnej, szalonej zabawy. Zachęca do niczym nieskrępowanej kreatywności hasłem „Cudgee Creek – go crazy”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Panul zabiera konsumentów w enologiczną, ale też kulinarną podróż do Chile, bo wino to idealnie komponuje się z daniami przygotowywanymi w domu. Zachęca też do wspólnego gotowania w gronie przyjaciół, bo „Panul zacieśnia więzi”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z ramienia agencji, projekt koordynuje Senior Communications Expert Monika Wincenciak – Ziemba wraz z Markiem Klemczakiem, Junior Communications Consultant i Magdaleną Radecką, Communications Assistant.
Czas trwania umowy objęty jest poufnością. Agencja została wybrana w drodze przetargu.