…Chief Strategy Officer.
W ostatnich latach Grupa Netsprint dynamicznie rosła w oparciu o rozwój organiczny i akwizycje w segmentach treści sponsorowanych i reklamy mobilnej. Zmiana na stanowisku prezesa to naturalny etap rozwoju, związany m.in. z planami ekspansji biznesowej na rynkach zagranicznych. Monika Bronowska będzie odpowiadać za integrację oferty wszystkich spółek z Grupy, obejmującej pełen zakres działań digital marketingowych, a także wzrost sprzedaży w Europie i kontakty ze strategicznymi klientami. Artur Banach w zeszłym roku z sukcesem przyłączył do Netsprinta lidera content marketingu – platformę Whitepress oraz sieć reklamy mobilnej Adrino. W nowej roli Chief Strategy Officera, skoncentruje się na rozwoju produktów i wdrażaniu nowych technologii.
Zobacz również
„Strategia Grupy Netsprint zakłada dynamiczny rozwój w obszarze danych z wykorzystaniem unikalnych algorytmów i produktów, m.in. w oparciu o machine learning. W najbliższym czasie Spółka skoncentruje się na integracji własnych technologii i kompetencji, tworząc dla swoich partnerów biznesowych – agencji, domów mediowych czy wydawców, kompleksową ofertę marketingu internetowego” – mówi Monika Bronowska, nowa Prezes Zarządu Grupy Netsprint. „W związku z planami ekspansji Grupy Netsprint na rynkach europejskich, Spółka jest otwarta na dalsze przejęcia i stale szuka firm, z którymi może stworzyć właściwą synergię. Dzięki zaangażowaniu i możliwościom inwestorów – Dirlango i Innova Capital – Grupa nie ogranicza się do akwizycji wyłącznie wśród polskich start-upów. Cieszę się, że będę mogła kontynuować intensywny rozwój Grupy” – dodaje Monika Bronowska.
Monika Bronowska ma ponad 17-letnie doświadczenie w rozwijaniu biznesu w międzynarodowych organizacjach, w których współtworzyła i z sukcesem wdrażała efektywne modele biznesowe, usprawniające pracę zespołów, oraz mające realny wpływ na rentowność przedsiębiorstw. Przed dołączeniem do Grupy Netsprint zajmowała stanowisko Chief Operating Officer w Publicis Media w Polsce. Wcześniej przez 5 lat, jako CEO zarządzała ZenithOptimedia Group (obecnie Zenith). Doświadczenie zdobywała również w agencji reklamowej i po stronie klienta, zajmując stanowisko Zastępcy Dyrektora Departamentu Komunikacji w Polkomtel.
„Dołączenie Moniki Bronowskiej do naszego zespołu umożliwi realizację długofalowych celów biznesowych Grupy Netsprint. Jestem przekonany, że jej kompetencje merytoryczne, zdolność budowania sprawnych, szybko rosnących organizacji oraz zrozumienie rynku agencyjnego pozwolą nam wznieść Grupę Netsprint na kolejny poziom rozwoju firmy. Naszym wspólnym celem pozostaje budowa pozycji lidera marketingu technologicznego, który kompleksowo wspiera partnerów biznesowych w obszarze wykorzystania danych, jako naturalnego elementu strategii biznesowej” – mówi Artur Banach, który objął stanowisko Chief Strategy Officera.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Strategia marketingu napędzanego danymi
Grupa Netsprint, w skład której wchodzą spółki: Netsprint, LeadR, Email Network, Adrino, WhitePress, zamierza rozbudowywać portfolio produktów we wszystkich kanałach digital marketingu, czyli content marketing, display & programmatic, mobile, email marketing oraz video. Oferta Grupy koncentruje się wokół Netsprint Audience – platformy gromadzenia i zautomatyzowanego analizowania danych na temat użytkowników, która skupia ponad 92 mln cookies w Polsce. Za pomocą zintegrowanego ekosystemu reklamowego Grupy Netsprint reklamodawcy mogą dotrzeć do 24 milionów polskich internautów (97% zasięgu), na wszystkich największych polskich portalach i serwisach tematycznych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing