Nowy wymiar sztuki. Kampania polskiego dewelopera lepsza niż niejedna zagraniczna produkcja

Nowy wymiar sztuki. Kampania polskiego dewelopera lepsza niż niejedna zagraniczna produkcja
Obraz, dźwięk, światło, muzyka, taniec, emocje – to jedne z najwyraźniejszych elementów obecnych w nowym, artystycznym spocie powstałym dla firmy EURO STYL.
O autorze
1 min czytania 2017-10-20

Fot. Sara Napierała

DDS Poland zaprezentowało pełną ekspresji reklamę, która ma podkreślić wysublimowaną formę nowopowstającego osiedla. Do współpracy zaangażowano artystów: Oskara Podolskiego OESU. – malarza, designera i typografa, którego dzieła pojawią się na powstających budynkach IDEI – oraz Filipa i Aleksandrę Michalak – tancerzy baletowych Opery Bałtyckiej w Gdańsku.

W spocie to ciała tancerzy stanowią płótno dla artysty, dzięki czemu kampania uchwyciła niezwykłą artystyczną ekspresję. Niejeden zagraniczny producent może pozazdrościć naszym rodzimym artystom 😉

To realizacja na światowym poziomie, która przywodzi na myśl klipy muzyczne powstające dla najbardziej znanych muzyków. W 18 godzin nakręciliśmy film, w którym wykorzystaliśmy ogromne ilości farby, sprayów i jarzeniówek. Dzięki ogromnej pracy aktorów i ekipy, minimalistycznej, kontrastowej scenografii oraz niezwykle dopracowanej muzyce, połączyliśmy tradycyjne spojrzenie na sztukę z nowoczesną ideą street artu, którą inspirowany jest nowy etap inwestycji – mówi Dawid Napierała, reżyser i współwłaściciel domu produkcyjnego G58.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

To nie pierwsza polska produkcja w tym roku, która zrealizowana jest na światowym poziomie. Każdy z nas szuka swojego miejsca. Niektórzy w branży, niektórzy w życiu, a jeszcze inni szukają miejsca „na pauzę”. Zobaczcie piękny, sentymentalny film promujący aplikację Find Your Place.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się