Do głównych zadań Anny Kaczmarskiej będzie należał nadzór i koordynacja działań w segmencie Treści Premium, w skład którego wchodzą marki Newsweek Polska i Forbes. Kaczmarska będzie odpowiadała za ich rozwój we wszystkich kanałach dystrybucji treści.
„Czytelnicy na całym świecie deklarują, że będą płacić za wartościowe i oryginalne treści. W naszym portoflio posiadamy takie materiały redakcyjne, szczególnie pod szyldem Newsweek Polska i Forbes. Dlatego właśnie inwestujemy w dystrybucję treści premium, chcemy jeszcze efektywniej docierać z nimi do wymagających odbiorców.” , komentuje Mark Dekan, CEO Grupy Onet-RAS Polska.
Zobacz również
Anna Kaczmarska posiada 18-letnie doświadczenie w zakresie projektów redakcyjnych i biznesowych w obszarze mediów tradycyjnych i cyfrowych. Od 2007 roku była związana z Internetowym Domem Mediowym Net S.A. (ZPR S.A.), początkowo jako dyrektor handlowa, następnie jako dyrektor zarządzająca, a od 2011 roku jako Prezes Zarządu. Od 2012 łączyła tę funkcję z zadaniami Prezesa Zarządu spółki badawczej Accorp, a od 2014 roku – z Wiceprezesem Zarządu Grupy Radiowej TIME S.A. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, wydziału Socjologii i Nauk Społecznych.
W październiku do Grupy Onet-RAS Polska dołącza również Wojciech Fusek, który będzie odpowiedzialny za rozwój strategii płatnych treści w Grupie. Do jego pierwszych zadań będzie należało zaimplementowanie nowej platformy sprzedażowej dla marek i produktów z portfolio wydawniczego Grupy Onet-RAS Polska.
Wojciech Fusek jest związany z mediami od 1991 roku, kiedy to rozpoczął pracę w „Gazecie Wyborczej”, w dziale sportowym. W kolejnych latach piastował w wydawnictwie Agora S.A. funkcje m.in. szefa „Gazety Stołecznej”, dyrektora operacyjnego oddziałów regionalnych „Gazety Wyborczej”, dyrektora wydawniczego GW oraz zastępcy redaktora naczelnego GW. Było odpowiedzialny za budowę i rozwój platformy sport.pl. Od lat pisze o historii himalaizmu i redaguje książki poświęcone tej tematyce, np. 6 tomowe dzieło Janusza Kurczaba „Polskie Himalaje”.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing