36-letni Gyllenhaal nie raz podkreślał, że choć jeszcze nie jest ojcem, założenie rodziny to najważniejsza misja w życiu i tak oto wcielił się w rolę ojca, reklamując najbardziej znany zapach CK „Eternity”. Raf Simons wiedział, co zrobić, aby aktor wziął udział w najnowszej kampanii marki 😉
Spot zrealizowany we współpracy z aktorem kręci się wokół rodzicielskiej miłości do małej Laili, której rodzice recytują piękny wiersz „I carry your heart with me”. Nie przedłużając, zobaczcie tę wzruszającą reklamę:
Zobacz również
„Chcieliśmy pokazać, w jakie wartości idzie dziś Calvin Klein : emocje i piękno przekazywania wiedzy, zaangażowanie w przyszłość, i ponadczasowa miłości” – powiedział Raf Simons, dyrektor artystyczny marki.
PS
Raf Simons, jakiś czas temu, zaprosił do współpracy aktorów, nagrodzonego najważniejszym Oscarem, filmu „Moonlight”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Autorem zdjęć jest Willy Vanderperre, który wcześniej pracował dla Diora czy Prady. Przed jego obiektywem wystąpili Mahershala Ali – zdobywca Oscara dla najlepszego aktora drugoplanowego oraz Trevante Rhodes, Alex Hibbert i Ashton Sanders.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dlaczego marka zdecydowała się na kampanie z tymi aktorami? „Ta kampania to wyraz uznania dla wspaniałych aktorów, którzy pokazali nam, jak trudno być sobą we współczesnym świecie”- wyjaśnił Simons.
PS2
Nie tylko Calvin Klein w swoim przekazie stawia na minimalizm. Kalendarze Pirelli od lat wiodą prym wśród trendów fotografii. Szokują, fascynują – zawsze na najwyższym poziomie. Zeszłoroczny kalendarz pokazuje naturalne kobiety w minimalistycznej scenerii.
Poniżej możecie zobaczyć photoshoty z tegorocznej sesji do kalendarza!