Projekt wyróżnił się nie tylko skutecznością w realizacji biznesowych celów klienta, ale też wyjątkową kreacją łączącą elementy tradycyjnej reklamy z pełnoformatową produkcją filmową.
Ideą kreatywną stanowiącą podstawy platformy komunikacyjnej była nuda, jako stan emocjonalny generujący niebezpieczne pomysły i popychający do negatywnych w skutkach działań. Odpowiedzią i ratunkiem przed nudą jest Showmax.
Zobacz również
Zjawisko to wynikające z piekła wyboru lub niemożności obejrzenia czegoś ciekawego, posłużyła każdemu z zaproszonych do współpracy reżyserów za punkt wyjścia do opracowania scenariusza swojej etiudy filmowej.
Kampania realizowana była w dwóch odsłonach. Do współpracy przy „Czerwonym punkcie”, czyli pierwszej z realizacji zaproszono gwiazdę światowego kina – Ewana McGregora oraz reżysera Patryka Vegę.
Drugą odsłoną kampanii była etiuda pt. „Ksiądz” zrealizowana przy współpracy z reżyserem Wojtkiem Smarzowskim. „Ksiądz” to splot kilku historii opowiedzianych w charakterystycznym dla reżysera stylu. W ramach tej realizacji widzowie mogli zobaczyć na ekranach m.in. Arkadiusza Jakubika, Iwonę Wszołkównę, Roberta Wabicha, czy Michała Gadomskiego.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Produkcje te posłużyły agencji do prowadzenia regularnych działań w telewizji, internecie i OOH, w których toczyły się kampanie reklamowe budujące komunikację. W obu przypadkach komunikacja miała 2 fazy – teaserową i reavelową. Faza teasingu trwała 2 tygodnie, podczas których nie odwoływała się do marki Showmax. W fazie revealu natomiast komunikacja odwoływała się bezpośrednio do etiud filmowych, a następnie, w formie filmów rekomendacyjnych, reżyserzy i aktorzy polecali treści dostępne na Showmax.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Projekt dla Showmax to efekt alternatywnego podejścia do komunikacji. Łącząc świat reklamy i sztuki, przede wszystkim stworzyliśmy wartościową treść, której oczekują współcześni odbiorcy. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie unikalne doświadczenie ludzi tworzących tę agencję, ale też klienta, który zdecydował się na realizację tak odważnej komunikacji, na tak wielką skalę.” – podsumował Rafał Baran, prezes Bridge2Fun
Agencja odpowiedzialna jest także za pozostałe działania reklamowe Showmax, w tym etiudę „Zacisze” stanowiącą kontynuację kampanii wspierającej launch serwisu na polskim rynku. To produkcja z gatunku kina grindhouse, łącząca horror, komedię i thriller. W etiudzie tej zagrali Piotr Cyrwus i Iwona Wszołkówna, a za reżyserię odpowiadał Bartosz M. Kowalski, twórca „Placu Zabaw”.
W ramach współpracy z Showmax, Bridge2Fun przygotowała także kampanię wspierającą premierę nowego sezonu „Ucha Prezesa”, a także najnowszą kampanię z Tomaszem Oświecińskim.