Ambasadorami kampanii są pracownicy Wyjątkowego Prezentu, którzy w przewrotny sposób prezentują na zaprojektowanych na potrzeby akcji kreacjach najpopularniejsze hasła z ogłoszeń rekrutacyjnych. – Humorystyczny wymiar kampanii ma na celu pokazanie klimatu i atmosfery, jaka panuje na co dzień w naszej firmie. Specyfika branży, w jakiej działamy sprawia, że mimo poważnych wyników i sukcesów, na co dzień jesteśmy trochę niepoważni – oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Sami wymyślamy i testujemy kolejne przeżycia, przeżywamy przygody podczas niesztampowych wyjazdów integracyjnych, co wymaga od nas fantazji i dużej dawki humoru – mówi Aleksandra Gołębiewska, kierownik ds. personalnych z firmy Wyjątkowy Prezent.
Kampania jest skierowana przede wszystkim do studentów i absolwentów, którzy chcą rozwijać kompetencje i umiejętności w sprzedaży w stacjonarnych punktach handlowych w całej Polsce oraz w warszawskiej centrali Wyjątkowego Prezentu. Wśród ogłoszeń znajdują się również te przeznaczone dla osób bardziej doświadczonych, chętnych do objęcia stanowisk menedżerskich w działach obsługi klienta oraz sprzedaży. O nietypowej działalności Wyjątkowego Prezentu mogą świadczyć nazwy i charakter stanowisk, na które trwa rekrutacja. Poza doradcami ds. przeżyć, firma szuka np… operatora symulatora F-16.
Zobacz również
Do potencjalnych kandydatów firma dociera za pośrednictwem reklamy outdoorowej, mediów społecznościowych i portali branżowych. Działania obejmują głównie Warszawę, jak również Wrocław, Poznań, Łódź i Katowice. Akcja rekrutacyjna potrwa do 20 listopada br.
Więcej informacji na temat kampanii rekrutacyjnej można znaleźć na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]