Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Idea Hub Express z prestiżową nagrodą EFMA

Stworzony we współpracy działu marketingu Idea Bank i agencji reklamowej Hand Made koncept Idea Hub Express został zwycięzcą konkursu EFMA-Accenture Distribution and Marketing Innovation Awards 2017.
O autorze
1 min czytania 2017-11-10

DMI Awards to prestiżowy konkurs, który nagradza najbardziej innowacyjne usługi finansowe na świecie. Głównym organizatorem konkursu jest EFMA (European Financial Management Association). Organizacja skupia profesjonalistów z dziedzin marketingu i dystrybucji usług finansowych oraz zrzesza ponad 3300 firm ze 130 krajów.

Idea Hub Express zwyciężył w kategorii „Phygital Distribution”, zdobywając złotą statuetkę za nowoczesny model dystrybucji usług. Projekt Idea Banku i agencji Hand Made to nowoczesna, pierwsza na świecie placówka banku i przestrzeń coworkingowa usytuowana w wagonie pociągu. Wagon był częścią składu PKP kursującego na trasach często wybieranych przez polskich przedsiębiorców.

Koncept Idea Hub Express to kolejny efekt wspólnych działań Idea Banku i agencji reklamowej Hand Made. Firmy współpracują ze sobą od ponad trzech lat. Hand Made odpowiada za strategię komunikacji oraz kompleksową obsługę marek Idea Bank i Idea Hub.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


fot. materiały prasowe Idea Banku

Słuchaj podcastu NowyMarketing