Celem prowadzonej akcji promocyjnej jest zwiększenie sprzedaży marek należących do
Nestlé i ich widoczności na rynku, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty firmy w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą między 16 a 29 listopada 2017 roku. W loterii biorą udział wybrane marki, m.in. BOBO FRUT, PRINESSA, WINIARY.
Zobacz również
Aby wziąć udział w tej loterii, należy jednorazowo kupić produkty Nestlé objęte tą akcją za min. 20 zł, a następnie wysłać SMS pod numer 70816 (koszt SMS’a 0,62 zł z VAT), wpisując w treści: Nestle.numer ze swojego paragonu fiskalnego. Grający od razu dowiaduję się, czy wygrał bon o wartości 100 zł. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Grupa produktów marek biorących udział w loterii jest podanaw regulaminie dostępnym na stronach: www.uniqueone.pl i www.intermarche.pl.
Codziennie do wygrania w loterii są bony do Intermarche o wartości 100 zł (170 bonów Intermarche), tablety Lenovo (14 sztuk). Loteria zostanie zakończona losowaniem samochodu marki Fiat 500 spośród wszystkich prawidłowo przesłanych zgłoszeń.
Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (m. in. plakaty, standy i Gazetka Sieci Intermarche).
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing