…w Polsce.
Papukurier jest dostawcą oprogramowania i usługi logistycznej dla ponad 200 restauracji w czterech miastach Polski. Z jego usług korzystają m.in. ogólnopolskie sieci Sphinx, Gusto Dominium, Da Grasso, Bobby Burger, Sushi Kushi, Sushi 77, Subway oraz wiele lokalnych restauracji w Poznaniu, Łodzi, Krakowie i Warszawie. Do dziś dzięki kurierom i aplikacji Papukurier Polacy zjedli w domu posiłki za sumę ponad 13 milionów złotych!
Zobacz również
Startup założony w czerwcu 2015 r przez Emila Konrada i Michała Streckera, za cel postawił sobie wsparcie restauratorów w dostawach przygotowywanych przez nich dań wprost do domów klientów oraz budowanie z nimi bezpośredniej relacji. Dzięki temu właściciele restauracji mogą znacznie zwiększyć przychody bez generowania niepotrzebnych kosztów związanych m.in. z organizacją logistyki i transportu dań. W odróżnieniu od platform pozyskujących zamówienia Papukurier nie pobiera prowizji za dostawy. Zabezpiecza tym samym marżę, którą restauracje nie muszą dzielić się z brokerami dostaw. W ostatecznym rozrachunku korzystają na tym klienci, którzy otrzymują ciepłe posiłki na czas i nie muszą przepłacać.
Kategoria jedzenia poza domem w Polsce jest i będzie w fazie intensywnego wzrostu. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanej analityki Papukurier wspiera restauratorów w rozwoju ich biznesu i buduje swoją długoterminową przewagę konkurencyjną. – Mówi Piotr Smoleń, Managing Partner, Data Ventures.
Środki z inwestycji z myślą o współpracy z restauracjami
To pierwsza inwestycja pozyskana przez Papukurier. W startup zainwestowały fundusze Data Ventures i Kogito Ventures. Doradcą prawnym inwestorów była kancelaria Kulicki Młynarczyk.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Środki inwestycyjne, obejmujące m. in. grant NCBiR przeznaczone zostaną na rozwój platformy i rozszerzenie współpracy z najlepszymi restauracjami w Polsce. Dzięki inwestycji dalej rozwijane będą narzędzia do zarządzania logistyką dostaw dla restauratorów. Wprowadzone zostaną także zaawansowane narzędzia analityczne wykorzystujące sztuczną inteligencję oraz machine learning.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Rozwijamy się bardzo szybko i zależy nam na tym by robić to sprawnie i z wykorzystaniem najlepszych technologii. Cieszymy się, że będziemy pracować nad wzrostem z funduszami prowadzonymi przez praktyków biznesu i ekspertów w dziedzinie wykorzystania danych w biznesie. – Mówi Emil Konrad – CEO, Papakurier.