Osią działań strategicznych jest strona internetowa: www.mechanikzwyboru.pl, na której użytkownicy mogą znaleźć informacje dotyczące warunków zatrudnienia oraz formularz rekrutacyjny. Platforma została wzbogacona videocontentem w postaci storytellingowych filmów, wpisujących się w lifestylową opowieść o zawodzie mechanika, nakręconych z udziałem pracowników Volvo. Na stronę przekierowuje kampania display oraz działania w social media.
ASAP&ASAP Communication odpowiada za koncepcję kampanii digital, produkcję i kreację landingpage’a oraz zakup mediów.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Wśród klientów obsługiwanych przez Asap&Asap Communication są m.in. Volvo Trucks, Dacia (Renault), Roche Diagnostics, Frontline (Boehringer-Ingelheim), Renault Trucks, Ceneo, No-Spa, Biedronka, Allegra, Jeronimo Martins i Esaliens (dawniej Legg Mason).