fot. unsplash.com
Edyta Kowal poleca
„Silne marki osobiste zmieniają świat” Agnieszka Walczak-Skałecka
Zobacz również
Budowanie marki osobistej to długi i żmudny proces. Agnieszka o swojej książce słusznie mówi, że to „początek drogi”, pierwszy krok. Co musisz wiedzieć o sobie i innych? Jak się przygotować? O co dbać i na co zwracać uwagę? Z jakich narzędzi skorzystać i gdzie ich szukać? Po lekturze „Silne marki osobiste zmieniają świat” znajdziesz odpowiedzi na te pytania.
„Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less” Joe Pulizzi
Joe Pulizzi to niekwestionowany autorytet w content marketingu, a ta książka jego autorstwa to biblia, którą trzeba znać (podobnie jak bloga Content Marketing Institute, który Joe prowadzi). Zwłaszcza jeśli chcesz „sprzedawać” historie, które uczą i bawią, a co najważniejsze – zachęcają twojego odbiorcę do działania. Content podany we właściwej formie, zaadresowany do właściwej osoby i dostarczony we właściwym momencie bez wątpienia zasługuje na miano „epickiego”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Łukasz Majewski poleca
„Siła nawyku” Charles Duhigg
Słuchaj podcastu NowyMarketing
O tym, że nawyki mają potężną moc wie każdy z nas. Autor udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych przyzwyczajeń może diametralnie odmienić nasze życie. A co ważniejsze, pokazuje, jak tego dokonać.
„Pułapki myślenia” Daniel Kahneman
Noblista w dziedzinie ekonomii przedstawia mechanizmy ludzkiego rozumowania. Pokazuje kulisy walki, jaką w naszych umysłach toczą ze sobą dwa systemy: szybki – intuicyjny i emocjonalny, oraz wolniejszy – logiczny oraz na ile, powinniśmy ufać własnym wyborom.
Tomasz Wykowski poleca
„The Sales Acceleration Formula: Using Data, Technology, and Inbound Selling to go from $0 to $100 Million” Mark Roberge
Jedna z najlepszych książek o skalowaniu sprzedaży, zamknięta w pigułce, praktyczna wiedza obejmująca zatrudnianie osób w dziale sprzedaży, budowania wskaźników sukcesu i łatwych do powielenia procesów automatyzujących sprzedaż. Kondensacja dobrych praktyk dla osób, które zajmują się już sprzedażą i chcą rozwijać się o nowoczesne procesy i schematy.
„Elon Musk: Tesla, SpaceX, and the Quest for a Fantastic Future” Ashlee Vance
Niezwykła biografia najbardziej wpływowego CEO świata, wizjonera, który stworzył PayPala, Teslę i SpaceX – udowadnia, że zawsze i w każdych warunkach jest miejsce na innowacje i zmianę modelu biznesowego.
Michał Burda poleca
„Growth Hacker Marketing: A Primer on the Future of PR, Marketing, and Advertising” Ryan Holiday
Mocno motywuje, inspiruje i co ważniejsze otwiera oczy (nie jest to growth hacking for dummies, how to do it at home). Książka to zbiór przykazań którymi growth hackerzy powinni się posługiwać. Autor nie jest hipokrytą i growth hacking zastosował również w przypadku tejże książki. Holiday wie o czym pisze, czuć że jest to historia jego życia – to mocno przekonuje do słuszności podejścia nowego względem starego.
„Marketing” Philip Kotler
Marketing (Kotler) – przeciwwaga dla „Growth Hackera”, chociaż to za mało powiedziane. To książka, do której wraca się ciągle i której się absolutnie ufa. Rozbudowane, aktualne studium marketingu tradycyjnego, oparte na bardzo wiarygodnych i przystępnych przykładach.
Julia Izmałkowa poleca
Alex Ferguson: Autobiografia
Firmy, które zmieniają świat są prowadzone przez liderów – nie przez dyrektorów. Nawet Ci, którzy są urodzonymi przywódcami muszą nieustająco uczyć się od najlepszych. Alex Ferguson jest legendarnym liderem – wybrał, ukształtował i pomógł wyprostować skrzydła najbardziej wybitnym piłkarzom w historii. Co jednak ważniejsze – był w stanie poskromić ego geniusza i stworzyć drużynę! Nie jestem wielką fanką piłki, ale jestem wyznawczynią stylu zarządzania Fergusona.
Siła duetów Joshua Schenk
Nikt nie podbija świata samotnie. Wszyscy potrzebujemy osoby, która poda nam rękę, kiedy się poślizgnęliśmy. Albo kto będzie naszą trampoliną do inspiracji. Kogoś, z kim łączy nas szczególna więź, ale często bardzo odmienne kompetencje. Jest to wybitna analiza tego, jak najlepsze duety w historii odniosły sukcesy. Uczy pokory oraz ufności w to, że dobry partner w biznesie jest okazją, a nie zagrożeniem.