Rodzina Oddano z Andrzejem Grabowskim i Tomaszem Oświecińskim promuje nową aplikację – BeamUp

Spoty reklamowe "Rodzina Oddano", które od 8 listopada można zobaczyć w internecie i które wzbudziły spore zainteresowanie internautów i mediów to zapowiedź kampanii #KumpleSięLiczą, promującej BeamUp - innowacyjne rozwiązanie, łączące profilowane usługi z...
O autorze
2 min czytania 2017-11-24

…wygodnymi rozliczeniami w jednej, bezpłatnej aplikacji.

Kampania teaserowa, promującą nową aplikację to miniserial „Rodzina Oddano”, na który składają się cztery 1-minutowe odcinki. W każdym pojawia się problem rozliczania i zwrotu długu, ukazany z przymrużeniem oka właściwym marce. Bohaterowie, mimo że inspirowani postaciami rodem z lat 90. XX wieku, opowiadają o sytuacjach, które towarzyszą nam dziś i których częstym elementem są rozliczenia wspólnych wydatków, jak wyjście na koncert, do pubu czy podróż taksówką. Czwarty odcinek, który swoją premierę miał dziś, ujawnia czym jest BeamUp i jakie daje możliwości swoim użytkownikom.

BeamUp to innowacyjne rozwiązanie, które łączy korzystanie z profilowanych usług i wygodne rozliczenia ze znajomymi w jednej, bezpłatnej aplikacji. Umożliwia dostęp do atrakcyjnych ofert dopasowanych do poszczególnych użytkowników i pozwala na intuicyjne rozliczenia w czasie rzeczywistym: przesyłanie, odbieranie, dzielenie płatności pomiędzy kilku użytkowników, za które nie pobiera opłat. Dzięki zaawansowanym metodom autoryzacji i zatwierdzaniu transakcji poprzez one click, zakupy i rozliczenia dokonywane za pośrednictwem BeamUp są bezpieczne i proste. Aplikacja jest od dziś dostępna w App Store i Google Store.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W spotach “Rodziny Oddano” widzimy znanych aktorów, Andrzeja Grabowskiego w roli szefa, “Rulona” i Tomasza Oświecińskiego, jako jego prawą rękę, osiłka “Drobnego”. W odcinkach opowiadających o gangsterach ściągających długi na zlecenie jako statyści pojawiają się również blogerzy z kanału “Na Pełnej” i aktor Michał Dudziński. Przetarg na realizację kampanii wygrała agencja Brasil.

Czteroodcinkowa seria “Rodzina Oddano” nie tylko anonsuje pojawienie się na rynku nowej aplikacji do rozliczeń, ale również otwiera faktyczną kampanię promocyjną, realizowaną w kanałach digitalowych, opartą o odważne i humorystyczne teksty, kreacje w formacie GIF i hasło #KumpleSięLiczą.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania #KumpleSięLiczą to odpowiedź na potrzeby naszych konsumentów, które wyróżniliśmy na podstawie badań, przeprowadzonych w czerwcu 2017 roku. Postawiliśmy na doświadczenie zespołu, rozbudowaną strategię marketingową i trafne insighty agencji Brasil, która od początku zrozumiała jaką marką jesteśmy i jak chcemy się komunikować. Nasza kampania mogła być też bardzo precyzyjnie targetowana dzięki doradztwu domu mediowego Value Media. Wierzymy, że odważne i wyraźne komunikowanie się z jednej strony dobrze oddaje nasz charakter jako marki, z drugiej strony jest dobrym sposobem, by zwrócić uwagę konsumenta i zainteresować go. Jest to szczególnie ważne dla nowego gracza na rynku, jakim niewątpliwie jest BeamUp” – mówi Michał Wiśniewski, Marketing Director z ramienia BeamUp Payments S.A., dostawcy aplikacji.

W czerwcu 2017 roku BeamUp Payments S.A. zleciło badanie na reprezentatywnej grupie osób między 20. a 30. rokiem życia, którego przedmiotem były nawyki płatnicze.

Badani opowiedzieli nam wiele historii, dotyczących tego w jaki sposób płacą za wspólne zakupy. Mówili o zrzucaniu się na prezent, podziale kosztów po wspólnym wyjeździe czy zwykłym spotkaniu przy pizzy i piwie. Z ich opowieści wynikało, że rozliczenia pomiędzy znajomymi i rodziną są nadal kwestią sprawiającą wiele trudności. Szczególnie problematyczne było dla badanych odzyskiwanie nawet niewielkich długów. Zauważyliśmy ciekawą prawidłowość – im należność była większa, tym bardziej “pożyczający” krępował się upomnieć o jej zwrot. Wprowadzając nowy produkt wiedzieliśmy, że właśnie te “bolączki” powinniśmy wziąć pod uwagę” – dodaje Wiśniewski.