…wygodnymi rozliczeniami w jednej, bezpłatnej aplikacji.
Kampania teaserowa, promującą nową aplikację to miniserial „Rodzina Oddano”, na który składają się cztery 1-minutowe odcinki. W każdym pojawia się problem rozliczania i zwrotu długu, ukazany z przymrużeniem oka właściwym marce. Bohaterowie, mimo że inspirowani postaciami rodem z lat 90. XX wieku, opowiadają o sytuacjach, które towarzyszą nam dziś i których częstym elementem są rozliczenia wspólnych wydatków, jak wyjście na koncert, do pubu czy podróż taksówką. Czwarty odcinek, który swoją premierę miał dziś, ujawnia czym jest BeamUp i jakie daje możliwości swoim użytkownikom.
Zobacz również
BeamUp to innowacyjne rozwiązanie, które łączy korzystanie z profilowanych usług i wygodne rozliczenia ze znajomymi w jednej, bezpłatnej aplikacji. Umożliwia dostęp do atrakcyjnych ofert dopasowanych do poszczególnych użytkowników i pozwala na intuicyjne rozliczenia w czasie rzeczywistym: przesyłanie, odbieranie, dzielenie płatności pomiędzy kilku użytkowników, za które nie pobiera opłat. Dzięki zaawansowanym metodom autoryzacji i zatwierdzaniu transakcji poprzez one click, zakupy i rozliczenia dokonywane za pośrednictwem BeamUp są bezpieczne i proste. Aplikacja jest od dziś dostępna w App Store i Google Store.
W spotach “Rodziny Oddano” widzimy znanych aktorów, Andrzeja Grabowskiego w roli szefa, “Rulona” i Tomasza Oświecińskiego, jako jego prawą rękę, osiłka “Drobnego”. W odcinkach opowiadających o gangsterach ściągających długi na zlecenie jako statyści pojawiają się również blogerzy z kanału “Na Pełnej” i aktor Michał Dudziński. Przetarg na realizację kampanii wygrała agencja Brasil.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Czteroodcinkowa seria “Rodzina Oddano” nie tylko anonsuje pojawienie się na rynku nowej aplikacji do rozliczeń, ale również otwiera faktyczną kampanię promocyjną, realizowaną w kanałach digitalowych, opartą o odważne i humorystyczne teksty, kreacje w formacie GIF i hasło #KumpleSięLiczą.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
“Kampania #KumpleSięLiczą to odpowiedź na potrzeby naszych konsumentów, które wyróżniliśmy na podstawie badań, przeprowadzonych w czerwcu 2017 roku. Postawiliśmy na doświadczenie zespołu, rozbudowaną strategię marketingową i trafne insighty agencji Brasil, która od początku zrozumiała jaką marką jesteśmy i jak chcemy się komunikować. Nasza kampania mogła być też bardzo precyzyjnie targetowana dzięki doradztwu domu mediowego Value Media. Wierzymy, że odważne i wyraźne komunikowanie się z jednej strony dobrze oddaje nasz charakter jako marki, z drugiej strony jest dobrym sposobem, by zwrócić uwagę konsumenta i zainteresować go. Jest to szczególnie ważne dla nowego gracza na rynku, jakim niewątpliwie jest BeamUp” – mówi Michał Wiśniewski, Marketing Director z ramienia BeamUp Payments S.A., dostawcy aplikacji.
W czerwcu 2017 roku BeamUp Payments S.A. zleciło badanie na reprezentatywnej grupie osób między 20. a 30. rokiem życia, którego przedmiotem były nawyki płatnicze.
“Badani opowiedzieli nam wiele historii, dotyczących tego w jaki sposób płacą za wspólne zakupy. Mówili o zrzucaniu się na prezent, podziale kosztów po wspólnym wyjeździe czy zwykłym spotkaniu przy pizzy i piwie. Z ich opowieści wynikało, że rozliczenia pomiędzy znajomymi i rodziną są nadal kwestią sprawiającą wiele trudności. Szczególnie problematyczne było dla badanych odzyskiwanie nawet niewielkich długów. Zauważyliśmy ciekawą prawidłowość – im należność była większa, tym bardziej “pożyczający” krępował się upomnieć o jej zwrot. Wprowadzając nowy produkt wiedzieliśmy, że właśnie te “bolączki” powinniśmy wziąć pod uwagę” – dodaje Wiśniewski.