Agencja Idealia odpowiada za komunikację SM marek: Polski Cukier i Dworski

Konsorcjum składające się z agencji marketingowej Idealia oraz agencji HR Brand & People wygrało przetarg na obsługę profili marek Polski Cukier i Dworski w Social Media.
O autorze
1 min czytania 2017-11-28

Podmiotem wiodącym jest agencja Idealia, która odpowiada za strategię komunikacji i działania na profilach Sekrety Słodkiej Kuchni na Facebooku i Instagramie oraz profilu marki Dworski na Facebooku.

Zadaniem Idealii było opracowanie strategii komunikacji social media dla dwóch brandów, które znacząco różnią się przekazem. I tak na profilach Słodkiej Kuchni budujemy świadomość konsumencką wokół świata marki, a na profilu ketchupu Dworski stawiamy na humor i krótkie sentencje połączone z prostym przekazem wizualnym – powiedziała Monika Kwiecińska, Kierownik działu Komunikacji w Idealii.

Do zadań agencji należy regularne prowadzenie profili, animacja społeczności oraz opracowywanie i realizacja konkursów dla fanów obu marek. Główną osobą koordynującą prace po stronie agencji Idealia jest account manager Karina Nowak, za content odpowiada Kinga Biernacka.

Profil marki Sekrety Słodkiej Kuchni na Facebooku.
Profil marki Sekrety Słodkiej Kuchni na Instagramie.
Profil marki Dworski na Facebooku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj