Agencja Whites specjalizuje się w budowaniu widoczności marek w internecie. Dla swoich klientów wdraża strategie działań digitalowych i osiąga maksymalne efekty dzięki dobieraniu optymalnych narzędzi, m.in SEO, kampanii PPC, Content Marketingu czy Social Media Marketingu.
– Bardzo cieszę się, że do Whites dołączyli tak świetni ludzie. Rok 2018 to dla nas nowe zadania, pomysły na rozwój i zwiększające się grono klientów, dlatego rekrutacje i praca z najlepszymi specjalistami to nasze kluczowe wyzwanie – komentuje Anna Ałaszkiewicz, dyrektor zarządzająca Whites.
Zobacz również
Marcin Piotrowski zajmuje się obsługą bieżących projektów oraz pozyskiwaniem nowych klientów dla agencji. Posiada prawie 10 lat doświadczenia w obsłudze klienta, a od ponad 4 lat z sukcesem doradza firmom w zakresie new business. Prywatnie interesuje się nowymi technologiami, uwielbia grać w squasha, a dla równowagi relaksuje się przy bilardzie.
Wojciech Spychalski pokieruje zespołem odpowiedzialnym za performance marketing. Posiada ponad 8 lat doświadczenia w digitalu, zarówno jeżeli chodzi o kreację, tworzenie treści, jak i analitykę oraz SEM. Przez wiele lat mieszkał we Francji, gdzie współpracował z dużymi graczami na rynku reklamowym, jak np. DDB czy Publicis. Prywatnie znany jest z tego, że codziennie wstaje przed 5 oraz uwielbia literaturę reportażu i sport.
Paulina Czajkowska odpowiedzialna będzie za promocję marki Whites na nowo utworzonym stanowisku specjalisty ds. marketingu. Od ponad 4 lat zajmuje się komunikacją w mediach społecznościowych ze strony klienta, głównie z branży IT. Tworzyła treści dla startupów i software house’ów. Prywatnie interesuje się fantastyką, DIY oraz uwielbia gotować.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing