Dwuminutowy film NOS zaczyna się od akcji, w której ojciec mówi swojemu synowi, że ma tajemnicę, którą może dzielić się z nim, ale nie wolno mu nikomu mówić. Zapisuje swój własny numer telefonu mówiąc, że to Mikołaj. Oczywiście dzieciak jest zbyt młody, aby zachować taką tajemnice i dzieli się nią z kolegami z klasy. Numer ojca rozchodzi się po świecie viralowo. Co się stanie, gdy zasypywany informacjami tata wróci do domu? Finał jest piękny i wzruszający, zobaczcie sami!
PS
Zobacz również
Niedawno EDEKA opublikowała historię jednego z robotów, który odkrywa stare kino, a w nim widzi, że istnieje coś innego poza twardymi wytyczonymi normami. Ucieka w poszukiwaniu tego, co sprawia, że Święta Bożego Narodzenia są najpiękniejszym okresem w roku – rodziny. Łzy same cisną się do oczu…
PS2
Jeśli macie ochotę obejrzeć tegoroczne, najlepsze reklamy świąteczne, wejdźcie → tutaj. Która jest Waszą ulubioną?
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing