Czy IKEA stworzyła najbardziej wzruszającą reklamę świąteczną? Historia przekonuje, że warto łapać chwilę z bliskimi

Czy IKEA stworzyła najbardziej wzruszającą reklamę świąteczną? Historia przekonuje, że warto łapać chwilę z bliskimi
Choć piosenka „Crazy Love” nie ma nic wspólnego z sezonem świątecznym to doładowywuje emocjami nowy, świąteczny spot IKEA, który pokazuję, że warto, dosłownie, łapać chwilę z najbliższymi.
O autorze
1 min czytania 2017-12-06

Zmęczona, przytłoczona mama, która pragnie zapewnić życie pełne miłości swojemu synowi, nie zdaje sobie sprawy, dlaczego przy każdej wspólnej czynności z synem towarzyszą im butelki, a ten fakt delikatnie napędza historię chłopca, który używa ich, aby „zebrać” w nich radość, miłość, zabawę i całą gamę emocji, których doświadcza z mamą.

Większość reklamodawców pokazuje perfekcyjne życie, błyszczące meble, uśmiechnięte rodziny i nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że prawdziwe życie wygląda zgoła inaczej. IKEA stawia w swojej komunikacji na naturalizm i odwzorowanie codzienności. Bo przecież jest tam, gdzie dzieje się życie.

PS

Motyw samotnego rodzicielstwa widzieliśmy już w spocie marki. Samotna matka wraca wieczorem do domu, gdzie zastaje obraz, który powoduje u niej załamanie, wychodzi z mieszkania, by po chwili uśmiechnąć się do siebie

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Ale brand to nie tylko wzruszenia, łzy i piękne sceny. Marka już raz stworzyła reklamy, które są bezwzględnie pozbawione energii, muzyki, a hipnotyzują każdego, kto tylko zerknie na produkcję…

Słuchaj podcastu NowyMarketing



NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3 

Dziś Mikołajki, więc zadamy Wam pytanie, zastanawialiście się co by było gdyby wszyscy mieli numer telefonu do Mikołaja?

PS4

Chcecie więcej świątecznych reklam, zajrzycie → tutaj!