Za pośrednictwem strony internetowej marki BLIK, internauci będą mogli sami przekonać się jak przystępną metodą płatności jest BLIK, wspierając Fundację Uniwersytet Dzieci.
– Są takie czynności, które łatwiej się wykonuje niż o nich opowiada. Jedną z nich jest właśnie płacenie BLIKIEM, który jest nie tylko wygodny i bezpieczny, ale również pozwala zaoszczędzić czas w trakcie realizacji zakupów w internecie. Łączy zatem wszystkie cechy płatności, których poszukują dziś konsumenci. To właśnie te cechy w żartobliwy sposób przedstawiamy w naszej nowej kampanii – mówi Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności.
Zobacz również
Kampania oparta jest na czterech piętnastosekundowych spotach, które podkreślają podstawowe zalety BLIKA. W niestandardowy i zabawny sposób wskazują cztery główne korzyści tej metody płatności, czyli prostotę, wygodę, szybkość i bezpieczeństwo. Wszystkie łączy motyw guzika z głównej kreacji kampanii, który w bezpośredni sposób nawiązuje do logotypu marki. Całość utrzymana jest w grafitowo-czerwonej kolorystyce BLIKA.
– Guzik symbolicznie pokazuje, że póki sami nie sprawdzimy jak coś działa, to przysłowiowo „guzik wiemy” o danym rozwiązaniu. Ta zaczepna myśl przyświecała nam w całej kreacji. Spoty mają zaintrygować odbiorcę i skłonić go do wypróbowania BLIKA – mówi Kot Przybora z agencji PZL, odpowiedzialny za stworzenie kampanii.
Poza spotami, przygotowano również dedykowany kampanii landing page, z krótkimi filmami, które z perspektywy użytkownika opowiadają jak można korzystać z BLIKA i jakie niesie to ze sobą korzyści. Z landing page będzie można również przejść na główną stronę BLIKA i tam przetestować rozwiązanie. Każdy kto będzie chciał spróbować metody płatności po raz pierwszy, może za pośrednictwem strony przelać symboliczną złotówkę na konto Fundacji Uniwersytet Dzieci.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Działania efektywnościowe i odsłonowe kampanii będą w całości prowadzone w Internecie. Za kreację odpowiada agencja PZL, zaś planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Starcom. Wszelkie aktywności zaplanowane są do końca lutego.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z płatności mobilnych BLIK korzysta obecnie 5,2 mln polskich użytkowników. W pierwszych trzech kwartałach 2017 roku Polacy zapłacili w internecie BLIKIEM już ponad 13 mln razy, wykonując średnio 57 tys. transakcji dziennie. Łącznie przez 9 miesięcy tego roku BLIKIEM zrealizowano 21 milionów transakcji (płatności w sieci, punktach sprzedaży, wypłaty z bankomatów oraz przelewy na numer telefonu). Podczas tegorocznego weekendu Black Friday (piątek, sobota i niedziela) BLIKIEM płacono blisko pół miliona razy.