„Just Another Day” w piękny sposób przypomina, o czym należy pamiętać w święta. Tym razem pokaż komuś, że jest kochany!

„Just Another Day” w piękny sposób przypomina, o czym należy pamiętać w święta. Tym razem pokaż komuś, że jest kochany!
Dla większości nas Święta Bożego Narodzenia to coś wielkiego. To czas spędzona przy stole pełnym jedzenia z rodziną i przyjaciółmi. Jednak jest grupa ludzi, dla której święta są dniem, jak co dzień – w samotności.
O autorze
1 min czytania 2017-12-06

W „Just Another Day” nie chodzi o konsumpcję, ale o bardzo poważną sprawę, którą powinien zainteresować się każdy z nas.

Historia przedstawia codzienność starszego mężczyzny, który podążając za codzienną rutyną, tęskni za kontaktem z ludźmi, za miłością, szczególnie w święta – widząc, jak ludzie wokół przeżywają radość.

Za kształt kampanii odpowiada organizacja Age UK i agencja Drum.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dwa lata temu EDEKA poszła w reklamę o podobnym motywie. Mężczyzna odsłuchuje kolejne wiadomości nagrane na automatyczną sekretarkę. Dzieci i wnuki życzą mu szczęśliwego Bożego Narodzenia, zapewniając o swojej miłości, tłumaczą, dlaczego nie mogą przyjechać. Do czasu, aż staruszek swinguje swoją śmierć…

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Również John Lewis dwa lata temu wzruszył cały świat. Jego dwuminutowy spot opowiadał historię staruszka, który mieszkał samotnie na księżycu oraz małej dziewczynki, która dostrzegła owego pana przez teleskop, po czym rozpaczliwie próbowała się z nim skontaktować. Film był metaforą samotności i niezrozumienia, które towarzyszą starości.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W te Święta pokaż komuś, że jest kochany!