Zdarza się to każdemu z nas, dlatego w nowym spocie Audi rozładowuje przedświąteczne napięcie, żeby nikt nie musiał przeklinać

Zdarza się to każdemu z nas, dlatego w nowym spocie Audi rozładowuje przedświąteczne napięcie, żeby nikt nie musiał przeklinać
Audi w swojej nowej reklamie próbuje rozładować przedświąteczne napięcie podczas rodzinnych zakupów, dzięki czemu powstał ekscytujący wyścig przez parking w centrum handlowym.
O autorze
1 min czytania 2017-12-07

Podczas zakupów dwóch kierowców Audi Sport szybko zdaje sobie sprawę, że właśnie teraz rozpoczyna się rywalizacja o jedną, ostatnią przestrzeń parkingową. Po pewnym czasie wyścig staje się coraz bardziej intensywny, a poziom frustracji obu mężczyzn rośnie. Któremu uda się zwyciężyć?

Marka stawia ostatnio na humor w swoich kampaniach reklamowych. Każdy z nas przynajmniej raz dziennie przeklnie innego kierowcę: że pajac, żeby patrzył, jak jeździ. Audi doskonale to rozumie i w swojej nowej reklamie, w dość ironiczny sposób, w jaki niektórzy „dzielą” z nami jezdnię.

PS

Motyw rywalizacji jest stale widoczny w komunikacji marek. Niedawno w swojej reklamie Samsung naśmiewał się z Apple. Później z „nadgryzionego jabłka” śmiało się Google, a jak wiadomo, w przyrodzie nic nie ginie. Dlatego i Samsungowi się dostało – niedawno Motorola w swoim spocie zażartowała z marki. Poniżej możecie zobaczyć po kolei spoty, które publikowały marki:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj



PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Taniec między samochodami, do tego lekko prószący śnieg i piękna muzyka – to sposób Apple na zjednanie sobie serc użytkowników w okresie świątecznym.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się