Mikołaj korzystający z Insta Stories i sharing economy? Coca-Cola ubiera klasykę w nowoczesny koncept

Mikołaj korzystający z Insta Stories i sharing economy? Coca-Cola ubiera klasykę w nowoczesny koncept
Mikołaj, który używa Insta Stories, nie istnieje? Ależ skąd! Nowoczesny Święty nie tylko roznosi prezenty, korzysta z social mediów, ekonomii dzielenia, a także jest całkiem niezłą „swatką”. Coca-Cola przedstawia historię przedziwnej współpracy, którą wyreżyserował Theodore Melfi!
O autorze
1 min czytania 2017-12-12

W nowej reklamie Coca-Coli elf z centrum handlowego chcąc zaimponować dziewczynie, skłamał, że ma choinkę, która mierzy 30 stóp. Załamany sytuacją czeka na cud, który, o dziwo, czeka go tuż za rogiem. Mikołaj, któremu zepsuły się sanie prosi o pomoc, by w zamian spełnić, dosłownie, największe marzenie chłopaka. Z resztą, zobaczcie sami, to klasyczna opowieść ubrana w nowoczesny koncept!

Jak Wam się podoba?

Kampania ma mieć zasięg globalny. Obejmować będzie m.in. kina oraz internet. Za kreację odpowiada agencja Pereria&O’Dell.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W tym roku Greenpeace, rozpoznawalna na świecie organizacja walcząca o środowisko, znana z ciekawych spotów i akcji, zaserwowała nam świąteczną reklamę, która okazała się parodią znanej reklamy z ciężarówką Coca-Coli.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W 2017 r. również McDonald’s sprawił, że nie raz się uśmiechnęliśmy. #ReindeerReady to spot o dziewczynce, która, mimo młodego wieku, jest ogromnie zdeterminowana, by ostatnią marchewką ze swojego happy meala nakarmić renifera świętego Mikołaja. Czy ta misja się uda?

PS3

Wzruszają, pobudzają do refleksji i sprawiają, że nie możemy doczekać się, aż zapach piernika uniesie się w naszych domach. Czy widzieliście już wszystkie tegoroczne spoty?