Akcję współtworzy Daily Dose of Beauty (DDOB) – platforma społecznościowa zrzeszająca młodych liderów opinii należąca do grupy AdNext.
Kampania społeczna – zorganizowana w związku ze Światowym Dniem Cukrzycy (14.11.2017 roku) – podejmuje trudny temat cukrzycy typu 2. Akcja przygotowana została przez Ogólnopolski Program Profilaktyki Cukrzycy i Chorób Cywilizacyjnych PoZdro! oraz Fundację Medicover we współpracy z DDOB (grupa AdNext). Jest odpowiedzią na potrzebę uświadamiania społeczeństwa o istocie aktywności fizycznej i uprawiania sportu oraz świadomego wyboru jakości spożywanej żywności.
Zobacz również
Celem Programu PoZdro! jest doprowadzenie do poprawy stanu zdrowia uczniów pierwszych klas szkół gimnazjum poprzez zmniejszenie ryzyka wystąpienia cukrzycy oraz innych chorób cywilizacyjnych. Więcej informacji o etapach programu można znaleźć na stronie.
Po raz kolejny postanowiliśmy uruchomić specjalną kampanię społeczną Programu PoZdro! w przestrzeni Internetu, ze względu na narastający problem otyłości wśród młodzieży i dużą szansę trafienia do niej w ten sposób z istotnym przekazem. Według naszych badań aż 22% uczniów ma nadwagę lub otyłość. 12- 14 rok życia to ważny moment w kontekście kształtowania się stylu życia oraz podejmowania świadomych, osobistych wyborów, dlatego nasze działania kierowane są do dzieci w tym wieku. Dzięki kampanii mają szansę dowiedzieć się więcej o cukrzycy i nauczyć się jak przeciwdziałać cukrzycy typu 2 – mówi Kamila Szarejko, Kierownik Programu „PoZdro!” Fundacji Medicover.
W ramach działań promujących program PoZdro! zorganizowany został konkurs na film zachęcający do prowadzenia zdrowego stylu życia. Osoby, które wezmą udział w konkursie mogą wygrać warsztaty z popularną twórczynią Billie Sparrow. Co więcej, 5 wyróżnionych użytkowników zostanie nagrodzonych mini-deskorolkami Fishka. Ponadto osoby, które wezmą udział w warsztatach będą miały również możliwość wystąpienia w spocie PoZdro! Z zasadami konkursu można zapoznać się na stronie ddob.com/pozdro. Potrwa on do 12 grudnia br. do godziny 18:00.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Na potrzeby akcji przygotowano specjalny landing page, na którym znajdują się informacje o akcji oraz cenne wskazówki dotyczące zdrowego trybu życia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jest to kolejny projekt, przy którym mamy przyjemność współpracować z Fundacją Medicover. Zależało nam na zaprojektowaniu działań, które wykorzystają potencjał influencerów. Są oni bowiem dla młodych ludzi cennym źródłem informacji. Autentyczność ich przekazu znacząco wpływa na postawy użytkowników – mówi Bartłomiej Sibiga, DDOB (grupa AdNext).