Swoją pracę w branży marketingu internetowego Monika rozpoczęła na stanowisku Młodszy Specjalista SEM w Wydawnictwie Wiedza i Praktyka w Warszawie. Zdobywała doświadczenia z zakresu prowadzenia kampanii PPC, aby finalnie objąć samodzielne stanowisko PPC Managera. Następnie, w Bluerank, Monika zajmowała się planowaniem strategii reklamowych przy wykorzystaniu narzędzia Google AdWords i prowadzeniem działań reklamowych dla największych polskich i zagranicznych marek. W OSOM STUDIO do jej zadań również należało będzie prowadzenie działań płatnych dla klientów agencji. Monika poprowadzi m.in. rozbudowaną kampanię reklamową dla Vivitek, która obejmie kilka europejskich rynków i platform.
Monika to kolejny specjalista, który w ostatnim czasie dołączył do zespołu OSOM STUDIO. Agencja stale rozszerza swoją ofertę, szybko reagując na zapotrzebowania rynku i otwiera się na nowych klientów poszukujących wiarygodnego i zaangażowanego partnera do działań w obszarze marketingu internetowego.