Marka Tymbark i sieć TalentMedia tworzą content z wykorzystaniem technologii VR

Najnowszy odcinek Studia Tymbark, największego markowego kanału na YouTube (ponad 246 tys. subskrybentów), został przeniesiony do wirtualnej rzeczywistości. Po raz pierwszy w historii polskiego YouTube, marka Tymbark przy wsparciu sieci partnerskiej TalentMedia, wykorzystała w produkcji contentu...
O autorze
1 min czytania 2017-12-14

…technologię VR.

Influencerzy prowadzący program grają w wirtualnej rzeczywistości, a widzowie mogą śledzić ich zmagania i to co się w tej wirtualnej rzeczywistości dzieje. Tego typu rozwiązanie zostało w Polsce wykorzystane po raz pierwszy. Ujęcia z gry oraz ujęcia grających YouTuberów zostały nałożone na siebie, dzięki temu widzimy gracza w wirtualnej rzeczywistość, który wchodzi jednocześnie w interakcję z otoczeniem.

Dzięki zapleczu technologicznemu, które zapewnia nam projekt i marka Tymbark, byliśmy w stanie zaproponować innowacyjne rozwiązania. Dla osób chcących samodzielnie wykorzystać technologię VR w taki sposób, byłoby to zbyt dużym wyzwaniem, wymagającym większych nakładów finansowych, sprzętowych, technologicznych, studyjnych i czasowych. Ale jak pokazuje nasz przykład, wspólnymi siłami i otwartością marki na pomysły, jesteśmy w stanie dostarczać widzom nową jakość na YouTube – komentuje Krzysztof Sarna, account manager w sieci partnerskiej TalentMedia.

W ciągu 2 lat od uruchomienia kanału Studio Tymbark, wyemitowano ponad 100 filmów. Najnowszy odcinek z wykorzystaniem technologii VR można zobaczyć na kanale.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj