Z początkiem miesiąca zastąpił na tym stanowisku Mirosława Caputę, który od tej pory będzie pełnił obowiązki Dyrektora ds. Sprzedaży i Działalności Operacyjnej.
– Przejmuję obowiązki dyrektora marketingu i komunikacji w momencie, w którym już ponad połowa naszych stacji funkcjonuje w Polsce pod nową nazwą. Zmiana nazwy to bardzo ważny moment w historii naszej firmy, który chcemy świętować wspólnie z naszymi klientami. Polska dołącza właśnie do grona ponad 20 krajów w Europie i na całym świecie, w których marka Circle K funkcjonuje z dużym powodzeniem już od wielu lat. Możemy zapewnić, że pod nową marką oferta produktowa naszych stacji zachowa swoją dotychczasową jakość, do której polscy kierowcy zdążyli się już przyzwyczaić – mówi Rafał Droździak, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji w Circle K Polska.
Zobacz również
Rafał Droździak jest absolwentem marketingu i zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim i posiada ponad 17-letnie doświadczenie w obszarze marketingu i komunikacji. W firmie Circle K pracuje od 2006 r. Przez ponad 10 lat swojej kariery w spółce pełnił m. in. obowiązki starszego kierownika ds. produktów paliwowych, odpowiadając za opracowywanie strategii marketingowych, kampanii promocyjnych oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów jak np. paliwa miles® czy milesPLUS®. Wcześniej pracował m.in. w takich firmach, jak Bayer HealthCare czy Colgate-Palmolive.
Proces rebrandingu sieci na półmetku
Trwający obecnie proces zmiany marki na Circle K obejmie całą sieć ponad 350 stacji paliw w Polsce. W tej chwili ponad połowa z nich funkcjonuje już pod nazwą Circle K. Nowe logo globalnej marki działającej w obszarze handlu detalicznego i paliw widnieje już m.in. na stacjach w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, we Wrocławiu i na Górnym Śląsku. Zakończenie procesu zmiany marki planowane jest na koniec marca 2018 r.
W Europie marka Circle K widnieje już na stacjach paliw w Skandynawii (Norwegia, Szwecja i Dania) oraz w państwach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia). Zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie będzie miała wpływu na ofertę produktową sieci oraz na obowiązujące umowy z klientami, partnerami, czy dostawcami firmy, a na stacjach będzie nadal pracował ten sam zespół pracowników.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Właściciel Circle K Polska, czyli Grupa Alimentation Couche-Tard, jest jedną z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego. Po zakupie Statoil Fuel & Retail w 2012 r. Grupa otrzymała prawo używania nazwy Statoil jedynie przez określony czas. Niedługo później, w 2015 r., firma Couche-Tard podjęła decyzję, że Circle K, jako największa i najmocniejsza marka w portfelu Grupy, stanie się globalną marką detaliczną sieci obecnej w ponad 20 krajach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing