Biuro Reklamy Polsat Media i sieć partnerska TalentMedia nawiązały strategiczną współpracę

Polsat Media i wiodąca sieć partnerska TalentMedia, która zrzesza 74 kanały popularnych influencerów, nawiązały strategiczną współpracę. TalentMedia jako jedyny MCN w Polsce będzie odpowiedzialny za świadczenie usług branded content dla klientów Polsat Media.
O autorze
1 min czytania 2017-12-18

Zrzeszeni w sieci TalentMedia twórcy i ich treści będą częścią platformy Polsat Media AdTube, która powstała w kwietniu 2017 roku. Polsat Media będzie jednocześnie wyłącznym reprezentantem TalentMedia we współpracy z domami mediowymi.

Już od stycznia 2018 roku, w ramach partnerstwa dostępna będzie kompleksowa oferta produktów mediowych dla reklamodawców oparta o 74 kanały TalentMedia mające łącznie ponad 16.6 miliona subskrybentów i średniomiesięczny watchtime na poziomie 451 milionów minut. TalentMedia jest spółką zależną Mediacap S.A.

– Jest to dla nas niezwykle ważne i strategiczne partnerstwo, które daje nam nowe pole w zakresie promocji twórców i ich kanałów w ramach platformy Polsat Media AdTube.

TalentMedia ma duże doświadczenie w kompleksowym przygotowaniu i prowadzeniu kampanii z udziałem influencerów. Do oferty Polsat Media AdTube wnosimy nie tylko know- how, ale też ogromne portfolio zrzeszonych w naszej sieci popularnych YouTuberów. Polsat

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Media współpracując z nami zyska możliwość tworzenia unikalnych i innowacyjnych produktów oraz szeroką ofertę online branded content najwyższej jakości – komentuje Krystian Botko, CEO agencji TalentMedia.

– Umowa z TalentMedia to istotny krok w rozwoju platformy Polsat Media AdTube. Dzięki wsparciu influencerów zrzeszonych w TalentMedia, Polsat Media będzie mogło zaoferować pełne spektrum usług branded content – dodał Stanisław Janowski, managing director Polsat Media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

TalentMedia będzie jedynym MCN na platformie Polsat Media AdTube.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się