W ramach umowy Lighthouse odpowiada za zbudowanie oraz prowadzenie kampanii edukacyjnej obalającej mity na temat pieczywa do odpieku. Zakres prac dotyczy doradztwa strategicznego w zakresie zintegrowanej komunikacji, relacji z liderami opinii oraz mediami. Kontrakt pozyskano w drodze przetargu.
– Dla naszego Stowarzyszenia ważne są działania ukierunkowane na konsumentów, a zwłaszcza promocję konsumpcji pieczywa opartą o rzetelne informacje o jego wartościach odżywczych i miejscu w zbilansowanej diecie dorosłych i dzieci. Podejście zaprezentowane przez konsultantów Lighthouse spełnia nasze oczekiwania w zakresie doradztwa komunikacyjnego oraz skutecznej egzekucji działań – podkreśla Artur Starek, prezes Stowarzyszenia Producentów Pieczywa.
Zobacz również
Za projekt odpowiada Dział Consumer & Health kierowany przez Izabelę Wejcht (Head of Practice) – Klaudia Skorutowska (Project Executive) i Agnieszka Skiepko (Junior Project Executive).