Najważniejsze wydarzenie dla Państwa marki w 2017 roku
Rok 2017 to dla naszej marki pierwsza w jej historii na rynku polskim kampania TV, w której postawiliśmy na odbiegającą od standardów marek AGD kreację.
Najważniejszy sukces dla Państwa marki w 2017 roku
Silny dwucyfrowy wzrost.
Zobacz również
Najtrudniejsze wyzwanie dla Państwa marki w 2017 roku
Był nim zbyt mały względem potrzeb marki zespół. Dodatkowy problem stanowiła trudność w jego powiększeniu związana z niedoborem talentów. Tak jak wspominałem, rok 2017 był dla nas przełomowy pod względem kampanii reklamowej, a także wielu aktywności marketingowych, które prowadziliśmy m.in. launchu naszego nowego virala z marką Vytautas, rocznego cyklu biegów przeszkodowych Runmageddon oraz wprowadzenia nowych produktów.
Najciekawsze trendy dla Państwa marki w 2017 roku
Wzrost świadomości konsumenta, większa koncentracja na technologii i wzornictwie, a także… powolny odwrót klientów od marek klasycznych.
Jak oceniają Państwo obecną kondycję branży marketingowej w Polsce?
Aktualnie gospodarka i rynek mają się dobrze, co służy branży marketingowej. Należy jednak pamiętać o zmieniających się trendach i potrzebach konsumentów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Jakie macie Państwo najważniejsze plany na 2018 rok?
Chcemy znacząco zwiększyć naszą widoczność. Detale jednak przemilczę.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jakie wyzwania czekają Państwa w 2018 roku?
Sprostanie rozwojowi, który paradoksalnie zaczyna przerastać możliwości kadrowe naszej organizacji. A i tak jest to tylko jedno z licznych związanych z tym wyzwań.
Jakich trendów możemy spodziewać się w 2018 roku?
Zdecydowanie wzrostu sprzedaży urządzeń zaawansowanych, wydajnych energetycznie i wzorniczo odpowiadających gustom rozwijającego się konsumenta. Spodziewam się także coraz większej digitalizacji urządzeń AGD, co jest już widoczne w proponowanych przez nas produktach.
Czy planują Państwo istotne zmiany w strukturze budżetu na 2018 r.? Czy któreś kanały znacząco stracą lub zyskają na znaczeniu?
Tendencje, które obserwuję to m.in. permanentny, choć wolniejszy niż można by się tego spodziewać, rozwój kanału internetowego. Doskonale trzyma się klasyczny retail szczególnie w wydaniu hybrydowym, połączonym ze świetnie prosperującymi platformami online. Kanał sklepów niezależnych, który mógł być największym beneficjentem programów socjalnych, kompletnie tę szansę zaprzepaścił na korzyść dwóch pozostałych.
O rozmówcy:
Bartosz Jeziorański
General Manager, Haier Poland