Oglądalność filmów na kanale CDA Premium w dni świąteczne była wyższa mniej więcej dwa razy niż w normalne dni wolne od pracy. W trakcie pięciu dni świątecznych – wliczając wigilię i dwa dni świąt oraz Sylwestra i pierwszy dzień 2018 roku – abonenci CDA Premium spędzili przed ekranami komputerów i telewizorów łącznie ćwierć miliona godzin.
Najbardziej „filmowymi” dniami tego okresu był pierwszy i drugi dzień świąt – średnio każdy z użytkowników oglądał filmy przez blisko 3 godziny. Natomiast w wigilię, Sylwestra i Nowy Rok średnio korzystano z kanału nieco mniej niż 2 godziny. Zwykle oglądano w tym czasie po dwa filmy dziennie, choć rekordziści potrafili zobaczyć nawet kilka – rekord to 10 filmów obejrzanych przez jednego użytkownika w Nowy Rok.
Zobacz również
W trakcie świąt Bożego Narodzenia najbardziej popularne było kino familijne i komedie, natomiast w ostatni dzień starego roku i pierwszy nowego najchętniej wybierano kino akcji lub komedie.
Szczegółowa analiza godzin w poszczególne dni pokazała, że w wigilię najwięcej osób korzystało z CDA Premium w późnych godzinach wieczornych i w nocy. Podobnie wyglądał rozkład godzinowy w trakcie Sylwestra. Natomiast w trackie obydwu dni świąt i Nowego Roku intensywność oglądania była mniej więcej taka sama przez cały dzień.
Kanał CDA Premium zawiera blisko 4 tysiące licencjonowanych filmów, bajek i seriali i jest jednym z najpopularniejszych serwisów sVOD w Polsce – korzysta z niego już 100 tys. abonentów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing